Demo Zeist 18-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Zeist
Provincie : Utrecht
Wat: Demo Consumentenvuurwerk
Collectie: GBV | Proline
Dealer: Abbing
Locatie : Odijkerweg 38 a/b. Is een tuincentrum en de demo wordt achter op het terrein geschoten (tegen het spoor aan). Dus gewoon het terrein oplopen en de mensen volgen .
Wanneer: 18 December.
Tijdstip : 20.00 uur.

hier ben ik zeker weten bij! kom hier ieder jaar naartoe is gewoon een leuk showtje met de producten die ze verkopen. vorig jaar kon je er ook warme chocolademelk krijgen en je kon er ook wat appelflappen kopen. dus lekker daar met warme chocolade melk staan kijken naar de dummies en daarna een leuke show.
als je met de auto komt is er genoeg parkeer ruimte aanwezig terrein is best groot.
als je hier heen kunt gewoon gaan het is ieder jaar gezellig daar!

klopt, ik heb er zelf ook al 2 keer gestaan en is altijd leuk.
Er wordt aardig wat geschoten en de mensen zijn wel relaxed!
Vorig jaar was het goed koud,het is op een groot open terrein,het is nog geen 5 minuten lopen vanaf driebergen-zeist station. Vanuit utrecht centraal naar dit station is nog geen kwartiertje.
Proline is niet mijn favoriet maar er zitten cker een aantal cakes tussen die de moeite waard zijn.
Ben ook wel benieuwd naar hun nieuwe producten : "immaculate rhombus" en de "silver and blue one"
Yellow cabs is altijd leuk en zo zijn er nog wel een paar.
Ik ben er iig bij.

ik woon er 40 meter van af maar ik zoek eigenlijk of amer vuurwerk (van devuurwerkwinkel) dit jaar weer eenshow heeft. ik kan het tot nu toe niet vinden en ook niet op hun website. zou egt jammer zijn want die show is altijd nog een stuk leuker dan die van de abbing

ter informatie als je eventueel wilt komen als hij er weer is:
het is bij de drie klinken in driebergen (naast het dorp zeist)
waarschijnlijk is het de 11e of ook net zoals de abbing show op de 18e

ik woon er 40 meter van af maar ik zoek eigenlijk of amer vuurwerk (van devuurwerkwinkel) dit jaar weer eenshow heeft. ik kan het tot nu toe niet vinden en ook niet op hun website. zou egt jammer zijn want die show is altijd nog een stuk leuker dan die van de abbing

ter informatie als je eventueel wilt komen als hij er weer is:
het is bij de drie klinken in driebergen (naast het dorp zeist)
waarschijnlijk is het de 11e of ook net zoals de abbing show op de 18e

hij gaat dit jaar geen show geven. ik heb hem gesproken en hij zei omdat hij dit jaar al een show heeft geven voor driebergen 800 jaar dat hij dit jaar geen vuurwerkshow geeft. hij vond dat concureren met zichzelf.

ja ik heb hem nu ook gesproken.. (omdat ik folders voor hem mag lopen best chill 2 uur werk voor 25 euro aan vuurwerk!)

Vrijdag vuurwerkshow bij Tuincentrum Abbing

ZEIST - Abbing houdt vrijdagavond 18 december om 20.00 uur de jaarlijkse vuurwerkshow gehouden op het achterterrein van het tuincentrum, aan de Odijkerweg 38 in Zeist.
Abbings vuurwerkshow is een mooie gelegenheid voor ouders met jonge kinderen om op een vroeger tijdstip, dan op oudejaarsnacht, te komen kijken en genieten. De show begint om 20.00 uur en duurt ongeveer dertig minuten. Onder het genot van een beker chocolademelk of een glaasje glühwein kunnen bezoekers genieten van siervuurwerk van het merk ProLine.
ProLine is professioneel consumenten vuurwerk, waar je werkelijk van kan genieten tijdens het afsteken.
In de loods van Abbing vind je alle voorbeelden van het vuurwerk uitgestald, dat verkocht wordt op dinsdag 29, woensdag 30 en donderdag 31 december. Ook kunnen na de show voorbestellingen worden gedaan.
Natuurlijk kan al het vuurwerk ook online worden bekeken en gekocht.
Zie hiervoor: www.onlinevoorverkoop.nl of kijk op de website van Abbing: www.kwekerijabbing.nl onder het kopje vuurwerk. Wanneer je op deze wijze bestelt, zorgt Abbing er voor, dat je vuurwerk klaarstaat, zodat je niet hoeft te wachten bij het afhalen!

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2009/december/16/vrijdag_vuurwerkshow_bij_tuincentrum_abbing

hier de schietlijst van de show van vanavond:

1 5560 New Starter
2 5005 Colourd Peonies
3 5007 The Lemon & Pink One
4 5011 Airy Fairy 9 shots
5 5022 Thunder Salvo 25 shots
6 5076 Yellow Caps
7 5091 Sunny Oasis
8 5505 New One Meter
9 5800 Purple Star
10 5096 Golden Walls 15 shots
11 5200 Quickstep 23 shots