[Demo] Wijchen 16-12-2016

Wat een prut demo zeg.
Ik kom daar 19:45 uur aanrijden bij de Tuinwereld, weten ze van niks.
Via internet op mijn mobieltje opgezocht, dat het zeer waarschijnlijk een demo ivm de opening van de schaatsbaan.
Een adres ingevoerd, maar op den duur zag ik vuurwerk.
Ook op de locatie was er geen vuurwerk, maar na 2/3 minuten was het vuurwerk in de verte al voorbij.

Waardeloos, het was geen demo maar een show en geef even een goede locatie aan.
Man man man man man man.

Was ook verbaasd het geen demo betrof maar slechts een show, ging eerst ook naar Tuinwereld Wijchen eenmaal daar aangekomen binnen meerdere personeels leden gevraagd waar de "demo" plaats vind, werd me verteld naar het Kasteel moest gaan in het centrum.. goed daar aangekomen kreeg een vuurwerkfolder in me handen gedrukt maar geen schietlijst :rolleyes: dus hop mensen opgezocht van de organisator en vragen of er een schietlijst bekend was.. stonden ze me aan te kijken van wat bedoel je? :shocked: betrof het geen demo maar de opening van Wijchen Schaatst 2016.. goed al met al wel leuk showtje opzich. :p

Hier mijn video.

Het was van tevoren duidelijk aangegeven dat het niet om een demo ging maar om een show ter ere van de opening van de plaatselijke schaatsbaan. Lokaal is dit duidelijk in alle media (plaatselijke krant, lokale tv) gecommuniceerd.

Het was van tevoren duidelijk aangegeven dat het niet om een demo ging maar om een show ter ere van de opening van de plaatselijke schaatsbaan. Lokaal is dit duidelijk in alle media (plaatselijke krant, lokale tv) gecommuniceerd.

Ja lokaal was het gecommuniceerd, hier op VWC staat het aangegeven als demo :rolleyes:.

Back
Bovenaan