[Demo] Wagenvoort Vuurwerk Wapenveld 23 december 2019

RickGAE

VWC lid
Stad/dorp: Wapenveld
Datum: 23 december 2019
Tijdstip: 19:00
Schietbedrijf: Nog niet bekend
Collecties: Nog niet bekend
Bijzonderheden: ...

Iemand enig idee wat we kunnen verwachten aan finale/schietlijst? Neem aan geen prof in de finale?

Waarschijnlijk klein prof (singleshots, tails, etc)

Normaal gesproken schieten ze heel divers, van fonteintjes tot compounds. Vaak komt Vulcan, vwtotaal en wolff wel voorbij.

Zekers altijd mooie leuke demo en idd van fontein tot pracht cakeboxen! En mooie finale altijd, zeker aanwezig weer.

Schietlijst waarschijnlijk in kantine Wapenveld dacht ik of krijg je bij ingang, weet t niet zeker. Iig aanwezig vanavond echt de moeite waard en met meestal mooie finale...

Ben benieuwd of de Triple riot productie is of sample, twijfel om te bestellen.. ben er niet bij maar hoor/zie graag van jullie hoe die over komt.

Ik ben naar deze demo wezen kijken.
Een aantal producten ging niet af, waarschijnlijk omdat er vlak voor de demo een buitje overkwam.

Veel artikelen gezien, die echt slecht waren.
Kleine effecten, je kon wel merken dat het om kooiloos vuurwerk ging.
Ik en ook het publiek heb mijzelf zitten te verbazen om 2 zeer slechte compound boxen van Volt (vuurwerktotaal) voor de Duitse markt.

Om de demo niet af te kraken.
Ik heb ook een paar mooie fonteinen gezien.
De Dynasty collectie waren mooi en ook
Barely Legal hadden mooie cakes.
In de regen de finale gezien, waar een paar mooie prof blokken werden geschoten.

Leuk om een keer deze demo te zien.
Maar dek wel even het vuurwerk af, want vocht heeft wel invloed op het vuurwerk.

Ben benieuwd of de Triple riot productie is of sample, twijfel om te bestellen.. ben er niet bij maar hoor/zie graag van jullie hoe die over komt.

Geen idee of het productie was, maar het knalde de rest er finaal uit.

Verder een tegenvallende demo. Meerdere producten weigerde en veel budgetartikelen. Ik was er een paar jaar niet meer geweest, maar vroeger hadden ze mooie finales met veel / dikke prof. Nu weinig bijzonders. Vervolgens begon het ook nog te regenen.

Gezien de schielijkst had ik al mijn twijfels, veel klein grut. Ook mede door de weersvoorspelling ben ik er niet naar toe gegaan, ook al is het maar 15 minuten rijden. Achteraf gezien een goede keus geweest.

Back
Bovenaan