Demo Wagenvoort 09-12-2009

Ben er ook met OF vest waarschijnlijk, ik moet alleen ff vervoer hebben want me pa kan niet rijden, misschien me buurjongen, heb het nog niet aan hem gevraagd dus:p Op de fiets ga ik ook niet door dat bos haha, dan heb ik allemaal zwijnen achter me aan (a)

Zo was een goede demo :D

Schoten 73 producten, was toch zeker wel de moeite waard. Ook nog een leuke proffinale.

Word toch best veel marijn dit jaar :D

Ik vond het vorig jaar beter, of ovnden jullie dit van niet?

Het duurde bijna 2 uur met een pauze van een half uur en nog een foutje in de bekabeling :P

Leuke demo met veel producten!
De enige cakes die bij mij zijn blijven hangen zijn de Zware Jongens en Manon het Kanon.
Vooral die fluiters op het eind met knal maakt hem helemaal af.
Proffinale was idd ook lekker met als afsluiter de Weco Poisonous Spider!

Leuke demo met veel producten!
De enige cakes die bij mij zijn blijven hangen zijn de Zware Jongens en Manon het Kanon.
Vooral die fluiters op het eind met knal maakt hem helemaal af.
Proffinale was idd ook lekker met als afsluiter de Weco Poisonous Spider!

Leuk dat je bent geweest maar we schieten bij Wagenvoort geen profblokken van Weco.
Wellicht handig om de volgende keer zeker te zijn van wat er is geschoten.

In de proffinale stonden onder andere:

-Candles van Lidu
-Brocade/blue mines
-Ass. color mines
-Poisenous spider van Broekhoff
En nog een aantral andere flowerbeds van verschillende fabrikanten/importeurs maar, geen Weco.

Groet,

San quinton

het is en blijft volgens mij droog maja helaas geen schietlijst hier.

Er werd bij de ingang schietlijsten uitgedeeld met pennen.
Ook kon je binnen nog een schietlijst krijgen.

Zou zeggen schietlijsten zat.
In totaal zijn en ongeveer 73 producten geschoten uit de volgende collecties.

-Pro-line
-Lidu
-Black Label
-High performance
-Dynamic
-Crown
-Diamond
-Dynasty
-Universe
-Marijn
-Ongelofelijk krankzinnig

Groet,

San quinton

Was een mooie demo ;) Alleen na een poosje van plek verwisseld, want er kwamen wat lui die we kenden en die gaan dan weer ruzie zoeken :( En dat hebben ze uiteindelijk ook gehad. Maarja ik vond de demo erg mooi. Iemand m'n AVP geschreeuw nog gehoord?

Was een mooie demo ;) Alleen na een poosje van plek verwisseld, want er kwamen wat lui die we kenden en die gaan dan weer ruzie zoeken :( En dat hebben ze uiteindelijk ook gehad. Maarja ik vond de demo erg mooi. Iemand m'n AVP geschreeuw nog gehoord?

NEE :P
In de pauze werd ineens een nitraat achter ons gegooit:P
Ik had het gelukkig op tijd door maar anderen niet. Meteen kwam erbeveiliging heen ;)

Back
Bovenaan