Demo Vuurwerktotaal Baarn

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Stad/dorp: Baarn
Datum: 19 December 2015
Tijdstip: 20.00 UUR
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: nvt
Collectie: Vuurwerktotaal

Laatst bewerkt:
Die is er nooit. Niet vooraf, maar zelfs niet ter plekke. In het verleden riepen ze zelfs de verkeerde producten om. Ik vind deze demo al jaren een afrader omdat je weinig krijgt te zien, weinig nieuws wordt geschoten, en omdat het niet te horen is welke naam ze omroepen.

Oke, ik stap zo de auto in met mijn vriendin. Is een heel eind rijden, maar is het zeker waard.

Als jullie iemand met een Canon camera zien ben ik het misschien wel, zet je graag op de foto ;)

Net geweest, vond het een prima show. Had iets meer producten verwacht maar de finale was echt super bruut! Ze schoten ook de nieuwe denotnation box wat een prima bak was.
Verder de toppers:
freakshow
xtreme dream
massive
goldcontrol ( jammer dat die is afgekeurd, echt goede cake. maar ze schoten hem wel gewoon)
double gold box

Nieuwe Detonation box vond ik ook echt super. Hij ratelt lekker door, goede burst en prima effect grootte.

Verder vond ik de Matrix en Extreme Salute 2.0 ook erg goed.

En de Massive blijft echt lekker.

Het was goed geregeld dit jaar en......het was leuk om de spreker te zijn. :wink: Mooie schietlijst in kleur en leuke muziek. Bijna alles ging goed, alleen pot No 6, Gold Control is afgekeurd en zal ook niet uitgeleverd worden, de reden weet ik niet. Er werd daarvoor een andere pot afgestoken, zodat de nummering klopte. Verder ontplofte 1-2 bombettes op de grond maar ver van het publiek af. De finale was echt gaaf en lekker hard. Het was ook goed druk en het weer zat prima mee.
1.jpg2.jpg

Tweede en derder kerstdag kun je bestellen van 11-1700 in de de dan afgemaakte vuurwerkshowroom in Nijhof. Of via vuurwerktotaal/baarn. Ook via de winkel Papo in Baarn.

Lekker weer mooi vuurwerk, geslaagd!
wilde alleen nog wat bestellen daar maar er was geen mogelijkheid voor helaaas.

Back
Bovenaan