Demo vuurwerkmagazijn7kamp 11-12-2010

Heey pigi, stond jij toevallig rechts van mij ?

Dat hangt ervan af waar jij stond:p Ik stond naast de speaker Fred bij de kantine. Niet echt optimaal om te filmen, gezien het hek, maar was ook eigenlijk niet van plan veel te gaan filmen. Uiteindelijk heb ik toch een paar filmpjes geschoten.

De demo was opzich goed, bonfire is gewoon erg mooi vuurwerk. Er waren best een aantal bekenden en daardoor maakte het eigenlijk niet uit dat de demo wat later begon. Mijn persoonlijke toppers waren de vette marja, treasure island, endevour en crackling meteors. Vooral de bursts van de crackling meteors sprongen eruit, erg gave cake. De Finale was wel tegenvallend. Het leek wel of er maar gewoon wat werd aangestoken, wat ertoe leidde dat er werd geeindigd met de criss cross. Hier had meer ingezeten.

De filmpjes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Inclusief de geweldige intro van Fred!
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Was een leuke demo, ik heb je niet gezien Stefantvs, ik stond met Pigi bij Fred naast de kantine.

Wat blijven die producten van Bonfireworks toch mooi om te zien en eindelijk waren de zware jongens van Marijn ook van de party wat zijn dit toch waanzinnige cake's.

Ik kan hier niet bijzijn ivm verjaardag zoontje, andershad ik zekers gegaan.

Iedereen die gaat, filmen hoor ik wil het wel zien

Uhhhhh....ylke ?
Moet ik nog wakker worden :p ? ik dacht dat je niet zou gaan ?

Neej ik heb jullie allemaal niet gezien.... , stond helemaal aan de andere kant.
Mijn filmpje komt zo online, ga hem nu uploaden :)

Gr stefan

Gisteravond heb ik een leuke demo gezien. En wat was dat Bonfireworks weer mooi zeg, Edwin je hebt er een hele goede keuze aan gedaan om het in je collectie op te nemen. Daarnaast ziet de folder er ook erg goed uit. Geeft mij het echte oudejaarsgevoel.

Bedankt en succes met de verkoop dit jaar.

:bye:

Top demo was dit zeg, na de show nog even bij de winkel blijven hangen want er was een hapje en een drankje die bart goed verzorgde :D

Toppers : Vette Marja, Zware Jongens, City Lights, Crackling Meteors, Earcatcher (nog steeds ) , New kid on the block en de Earthquake.

Tot volgend jaar:D

Uhhhhh....ylke ?
Moet ik nog wakker worden :p ? ik dacht dat je niet zou gaan ?

Neej ik heb jullie allemaal niet gezien.... , stond helemaal aan de andere kant.
Mijn filmpje komt zo online, ga hem nu uploaden :)

Gr stefan

De visite was weg, en ben met het gezinnetje naar de demo gegaan.

Was een mooie demo:). Wist niet dat er zoveel mensen van vwc er waren. Maarja ik weet toch niet hoe jullie eruit zien:p.

Het was gezellig, veel ouwe bekenden gezien.
Demo was niet zo best geschoten , dan bleef de linker en later bleef de
rechter post weer staan.
Finale was erg rommelig

Uitschieters op de demo waren : Crackling Meteors en (natuurlijk)de Outrageous.
Maar alles van Bon is eigenlijk bovengemiddeld.

Het was weer een leuk avondje!
Net zoals de vorige keer heb ik weer met Fred/moontan bij de knoppen gestaan voor de muziek en het toespreken van het publiek.
Wat een eer als 33 jarige hahahaha!
Alle gekheid op een stokje, leuk om pigi en moontan te spreken en kennis gemaakt te hebben met Ylke (nickname)
Moest zelf helaas eerder weg anders was ik nog wel naar de winkel geweest en had je mee terug kunnen rijden Fred! Volgende keer weer!
Demo zelf was inderdaad een beetje rommelig maar ikzelf vond het niet zo erg.
De kwaliteit van sommige cakes maakten voor mij veel goed!
Ik ben zelf niet echt fan van crackling maar, goeie genade, wat een klappen komen er van de crackling meteors af zeg!!!
Ook treasure islands en gorgeous vond ik mooi, mooi sierlijk en grote boeketten die ondanks dat het wat waaide aardig lang bleven hangen.
Al met al een leuk avondje en een ritje van drie kwartier wel waard!
Bij deze bedank ik ook vuurwerkmagazijn7kamp voor deze avond

Mijn PC is weer gemaakt dus we kunnen weer op Vuurwwerkcrew.!!
Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers.
Een bijzonder gezellige demo maar af en toe ook rommelig.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
De kwaliteit van de producten en de sfeer op het voetbalveld maakten alles weer goed.
Overigens aardig wat mensen op de been.
Aleen jammer dat deze demo tweemaal werd gestoord door een stelletje mafkezen met Cobra,s!!
Na afloop nog gezellig nablijven in de sfeervolle winkel met een hapje en een drankje erbij. Mensen wat is het leven toch mooi.
Ik zal zeker naar de winkel van Edwin terugkeren om een leuke bestelling te doen.

Mijn favorieten van de avond:
New Kids on the block
Crackling Meteors
Zware Jongens
Vette Marja
Georgeous
Treasure Island
City Lights

Back
Bovenaan