[DEMO] Vuurwerkdemo Fireworks for All: zaterdag 1 september 2018

Heb er echt veel zin in zeg! Kijken of de artikelen na de prima ogende filmpjes, in het echt ook zo mooi zijn. Zal vast goed komen denk ik :)

Het weer is morgen super, heel veel zin in de demo! :droolthum:handsup:
Heb alle filmpjes nog even bekeken, om te weten op welke box en effect ik moet letten morgen.

Ben wel benieuwd,naar de cakes,die ik bij Giezen zag staan. Hope 8s,Faith 10s,Believe 12s,Purple Sunset 20s,Trust 20s. :D Battles,Brave en Salvation waren al bekend.

Wat een warm welkom van FFA ! Alvast rustig de dummies bekeken bij Kuiper en zodadelijk met de bus naar het schietveld. Der wordt genoeg geschoten vandaag, bijna alle boxen en cakes zullen enkelvoudig de lucht in gaan. Ben heel benieuwd, het weer is goed en Beesie, Koning en ik hebben der zin in!

IMG-20180901-WA0019.jpg

IMG-20180901-WA0012.jpg

Heel netjes hoor!

Toch is Lady Of The Night en Castle Crusher mijn favoriet.
Voor de rest bijzonder lekkere compounds en cakes.

Snel bestellen...

Ridders,

Rustig vanuit huis mee kunnen kijken via de livestream. Wat moeten we er van zeggen...

FFA viel me zwaar tegen. Heel veel dezelfde effecten die elke keer terug kwamen. Weinig variatie, weinig constant. Alleen de laatste cake van de Lady of the Night was heel goed. Die mogen ze wel los gaan verkopen.

De finale was dan wel weer dik in orde. Wat een dikke afsluiter zet! Perfecte show neergezet door de mannen van Royal, die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen.

Het kon mij niet echt bekoren. Lady of the Night is me bijgebleven, en de Skyprincess (maar die was er al:)

Verder veel moeizame blink en peony boeketjes die snel verdwijnen.

Vorig jaar bij een demo bij Vuurwerkhol viel al op hoe eentonig en saai de producten van Fireworks4all zijn, harde burst dat wel maar weinig bijzonders en niet heel goedkoop.

Zelf toch wel mooie kleurencombinaties en effecten gezien. Ik ben best aangenaam verrast over diverse producten. En de finale was natuurlijk ook fijn om te kijken.

Qua organisatie rondom de schietlocatie is er nog wel ruimte voor verbetering.

Verder een geslaagde demo, bedankt aan het gehele team.

Net weer thuis. Opzich was het een leuke demo met soms verrassende producten. Echter vraag ik mij af of de producten wel door de keuring komen. Veel lange vonke branders en zelfs lager dan 9m effecten klappen. Veel dozen van zelfde uitvoering met de laatste 3 compound dozen eindelijk voor onss top. Moet wel zeggen dat de effecten uitwerking mooi breed was en de kleuren zeer goed. We gaan het zien maar hele collectie kopen zeker niet.

Toch nog deze demo meegepakt. Leuk ontvangst gehad en een mooie giveaway tas gekregen. Daarna met de bus na de schietlokatie gereden en de demo bekeken. Er zaten leuke producten tussen. De finale was top. Al met al goed geregeld.

Morgen alles maar even terug kijken. Niet alles was mijn smaak,maar zeer zeker genoten. Sommige compounds,hadden echt heerlijke spreiding. En een aantal kleuren combinaties,waren erg mooi. Oranje met paars was mjamie. Sky Princes,en qua losse cake's Salvation,zijn me momenteel het meest bij gebleven. Maar er waren meer toppers. Ook wel een paar boxen gezien,die iets eentonig waren. Maar de kwaliteit,was gewoon dik in orde.

Leuk trouwens,om je even kort te hebben gesproken Bert! De onverwachte busrit,was erg chill. Nog niet eerder mee gemaakt. Het gedoe,met de auto's. Die niet op de goede plek stonden,was wel iets minder. Duurde iets langer,voordat het begon. Maar goed,eerste keer op een andere locatie. Kan gebeuren. Maar kan nog aan gesleuteld worden,voor de volgende keer. Ook weer veel bekenden gezien,en mensen mis gelopen.

Ook ik wil het hele team bedanken. Het was een plezier,om het mee te mogen maken. Voelde gastvrij en goed. Ook die goodiebag,was erg leuk. Zal de dummy shell,een mooi plekje geven. En haal in december,zeker wat in huis.

En Wow,de finale was subliem! Royal julie waren weer top!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan