Morgen alles maar even terug kijken. Niet alles was mijn smaak,maar zeer zeker genoten. Sommige compounds,hadden echt heerlijke spreiding. En een aantal kleuren combinaties,waren erg mooi. Oranje met paars was mjamie. Sky Princes,en qua losse cake's Salvation,zijn me momenteel het meest bij gebleven. Maar er waren meer toppers. Ook wel een paar boxen gezien,die iets eentonig waren. Maar de kwaliteit,was gewoon dik in orde.
Leuk trouwens,om je even kort te hebben gesproken Bert! De onverwachte busrit,was erg chill. Nog niet eerder mee gemaakt. Het gedoe,met de auto's. Die niet op de goede plek stonden,was wel iets minder. Duurde iets langer,voordat het begon. Maar goed,eerste keer op een andere locatie. Kan gebeuren. Maar kan nog aan gesleuteld worden,voor de volgende keer. Ook weer veel bekenden gezien,en mensen mis gelopen.
Ook ik wil het hele team bedanken. Het was een plezier,om het mee te mogen maken. Voelde gastvrij en goed. Ook die goodiebag,was erg leuk. Zal de dummy shell,een mooi plekje geven. En haal in december,zeker wat in huis.
En Wow,de finale was subliem! Royal julie waren weer top!