[Demo] Vuurwerk Vlijmen - 28 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Vuurwerk Vlijmen
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Vlijmen
Datum: Woensdag 28 december 2022
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: Dutch Fireworks Professional B.V.
Max. kaliber: ...
Collectie: Wolff vuurwerk
Bijzonderheden: De aanvraag betreft een vuurwerkevenement met het gebruik van pyrotechnische artikelen voor theatergebruik, consumentenvuurwerk en professioneel vuurwerk.

FB_IMG_1670011585395.jpg

Ik kan er helaas niet bij zijn; iemand die de Red Alert kan filmen / beoordelen? :) Eerste keer dat 'ie op een demo is volgens mij.

322402352_819781319120387_5929457662210841063_n.jpg

Ik heb hem gefilmd voor je.

Leuke show, nu wachten op de finale.
Parkeren was een drama trouwens. Stond erg slecht aangegeven. Lesje voor de organisatie

Ik heb hem gefilmd voor je.

Leuke show, nu wachten op de finale.
Parkeren was een drama trouwens. Stond erg slecht aangegeven. Lesje voor de organisatie

Dit is al 7 jaar het zelfde op die manier helaas.

Weinig andere mogelijkheden. (Ik kom uit de buurt)

Maximizer was een van de toppers van de avond voor mij. Uiteraard veel te duur maar die uitwerking was echt fenomenaal. Heel fel, goede burst, mega boeketten en heerlijk tempo!

Eindshowtje lijkt erg veel op die van Souman in Hattem 2 weken geleden.

Weet iemand of dit toevallig die Abba salutes zijn? Voor de afstand (in Hattem) vond ik ze best hard knallen, dus ben benieuwd of het die Abba salutes zijn waar ik afgelopen jaar veel over heb gehoord.

Thanks! Haal hem morgen op in Huizen voor een nette prijs. Was een beetje op de gok aangezien er geen straatfilmpjes van zijn. Maar de effecten en opbouw vind ik erg goed. Gelukkig lijkt de productie ook te overtuigen.

Het was een leuke demo/show. Van de schietlijst vielen de Red Alert en Maximizer in positieve zin op en de finale show was mooi. Veel cakes en compounds hadden helaas best wel wat te lijden onder de wind.

Back
Bovenaan