Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh wow, verlesliet! Mazzel dat we in NL restvoorraad van de goeie '24 versie hebben kunnen scorenDe Sutoroba Taki is een beetje een tamme variant geworden, duurt lang en het grootste deel van de effecten is niet bijzonder.

Die eigen lijn is ook omlabeling van El Gato.Was zeker een goede demo, fijn om de 1e van het jaar maar weer bezocht te hebben. Ook is het weer heel goed duidelijk geworden dat live vs een goede gefilmde cake/compound die op YouTube staat echt een wereld van verschil maakt.
Wat verder opviel:
* Langenberg eigen lijn (cakes en compounds) waren echt steen goed!
* El Gato compounds waren snoeihard
* Sutorobo Taki viel tegen, had er meer van verwacht
* Opera House was goed maar rommelig en had meer tijd moeten zitten tussen de I & O shapes, daarbij ook geen €200+ waard.
* Triple Melody stond ook nog op mijn verlanglijst, maar deze is er nu wel af. Ben echt Riakeo fan en de Triple Melody is wel goed maar ik vindt deze de prijs niet waard. Beter gezegd; veel te duur.
Verder super finale en na het rommelige begin (kwartier uitstel) top avond gehad.
PS: Volgende keer iets langzamer schieten, je kon als je iets moois vond niet eens een notitie maken want dan schoot de volgende al.
Veel Funke Pythons en VoltasErg dikke producten gezien gisterenavond samen met mn maat (Fireworks94)
Hierbij alvast de leipe finale, de rest van de films komt vanavond.

Nu hoef ik zelf mn video niet meer te posten. Thanks!Hier nog beelden van schietveld, de opera house staat er ook op, flink blok
Wel mooi om te zien hoeveel werk er wel niet in gaat.Nu hoef ik zelf mn video niet meer te posten. Thanks!![]()