[demo] Vuurwerk langenberg - Gronau

Vanavond genoten van een goeie demo met een hele dikke finale. De organisatie was ook dik in orde. De El Gato producten (en dus ook het grootste deel Langenberg private label) staken er bovenuit. Riakeo kon ook goed meekomen, de Triple Melody en Apocalypse waren erg mooi. De flopper van de avond was toch eigenlijk wel de Opera House, je verwacht er meer van met zo'n prijskaartje. De Sutoroba Taki is een beetje een tamme variant geworden, duurt lang en het grootste deel van de effecten is niet bijzonder.

Was zeker een goede demo, fijn om de 1e van het jaar maar weer bezocht te hebben. Ook is het weer heel goed duidelijk geworden dat live vs een goede gefilmde cake/compound die op YouTube staat echt een wereld van verschil maakt.

Wat verder opviel:

* Langenberg eigen lijn (cakes en compounds) waren echt steen goed!
* El Gato compounds waren snoeihard
* Sutorobo Taki viel tegen, had er meer van verwacht
* Opera House was goed maar rommelig en had meer tijd moeten zitten tussen de I & O shapes, daarbij ook geen €200+ waard.
* Triple Melody stond ook nog op mijn verlanglijst, maar deze is er nu wel af. Ben echt Riakeo fan en de Triple Melody is wel goed maar ik vindt deze de prijs niet waard. Beter gezegd; veel te duur.

Verder super finale en na het rommelige begin (kwartier uitstel) top avond gehad.

PS: Volgende keer iets langzamer schieten, je kon als je iets moois vond niet eens een notitie maken want dan schoot de volgende al.

Laatst bewerkt:
Was zeker een goede demo, fijn om de 1e van het jaar maar weer bezocht te hebben. Ook is het weer heel goed duidelijk geworden dat live vs een goede gefilmde cake/compound die op YouTube staat echt een wereld van verschil maakt.

Wat verder opviel:

* Langenberg eigen lijn (cakes en compounds) waren echt steen goed!
* El Gato compounds waren snoeihard
* Sutorobo Taki viel tegen, had er meer van verwacht
* Opera House was goed maar rommelig en had meer tijd moeten zitten tussen de I & O shapes, daarbij ook geen €200+ waard.
* Triple Melody stond ook nog op mijn verlanglijst, maar deze is er nu wel af. Ben echt Riakeo fan en de Triple Melody is wel goed maar ik vindt deze de prijs niet waard. Beter gezegd; veel te duur.

Verder super finale en na het rommelige begin (kwartier uitstel) top avond gehad.

PS: Volgende keer iets langzamer schieten, je kon als je iets moois vond niet eens een notitie maken want dan schoot de volgende al.
Die eigen lijn is ook omlabeling van El Gato.

Back
Bovenaan