[demo] Vuurwerk langenberg - Gronau

Echt een geweldige demo en die finale was echt geweldig.

Vond vooral de cakes van el gato echt heel goed. Vuurwerklangenberg heeft el gato al importeur. Dus alle zwarte cakes/compounds zijn ook van el gato.

Verder vond ik de budget lijn van langenberg ook een erg goede prijs/kwaliteit hebben.

De verassing van de avond vond ik de pleiades en de roar of lion echt heel goed

Tegenvaller voor mij persoonlijk, iedereen kan natuurlijk zijn eigen menig hebben. Is de opera house echt een uniek idee en ook heel mooi alleen de uitwerking was minder. bij de laatste cake ging de finale bijna eerder dan de normale schoten.
Het is nog steeds een hele mooie compound, maar voor 200 euro laat ik hem staan

Vuurwerklangenberg echt complimenten voor de mooie demo en finale👌👌

Wil wel mijn complimenten geven aan het team van Vuurwerk Langenberg. Mooie locatie, goede catering, genoeg parkeerplaatsen.

Wat de demo betreft was de Opera House echt de flop. Wat viel die tegen. Zou er zelfs geen 50 euro voor betalen.

Toppers waren El Gato met Fiesta Dorada en Fiesta de Cracker. Waanzinnig wat een compounds. Uit de eigen lijn, uit de fabriek van El Gato de Il Futuro en Il Cervello ook top.

Van de grotere compounds Triplex Master of Light en van Riakeo Triple Melody en Apocalypse de toppers van de avond.

Wat ik tegen vond vallen bij de Magnum demo was de 400 TDS. Bij de demo van Langenberg vond ik het een topper in zijn prijs categorie.

Mooie demo met een prachtige finale!
Begin van de deml leek beetje rommelig, alsof er soms 2 verschillende cakes tegelijk geschoten werd, maar kan ook aan mij liggen. Toppers vond ik Il Cervello & beide El Gato Compounds. Triple Melody is ook een aanrader en 400 TDS beter dan verwacht.
Tegenvaller is idd de Opera House, absoluut geen 230 waard. Iedereen om me heen keek elkaar ook aan van "Nou, was dit het?"

Daarnaast nog een mede VWC'er gespot @Calim3ro . Al met al leuke avond gehad 😁

Mooie demo met een prachtige finale!
Begin van de deml leek beetje rommelig, alsof er soms 2 verschillende cakes tegelijk geschoten werd, maar kan ook aan mij liggen. Toppers vond ik Il Cervello & beide El Gato Compounds. Triple Melody is ook een aanrader en 400 TDS beter dan verwacht.
Tegenvaller is idd de Opera House, absoluut geen 230 waard. Iedereen om me heen keek elkaar ook aan van "Nou, was dit het?"

Daarnaast nog een mede VWC'er gespot @Calim3ro . Al met al leuke avond gehad 😁
Leuk je even gesproken te hebben! Toch handig, zon okergele jas 😂

Overigens niet veel aan toe te voegen. Riakeo was ook gewoon top. Vooral qua type effecten gewoon erg mooi. El Gato was voor mij de topper. Maar ik denk ook echt alleen bij weinig wind. Anders lekker laten staan.

Top avond, super opgezette demo, toppers waren wel de twee compounds van El Gato, flopper de Opera House, ik vond de Sutorobo Taki fontein ook matig, zou ik eerder voor een zwitserse fontein uit de Duitse supermarkt kiezen.
Pleiades super leuke cake voor 22,99 ( aanrader )

Jup die dingen zijn dan niet goedkoop, maar wel een verrijking voor een project show of finale. Heb wel vaker enkele gezien bij Duitse straatshowtjes, maar hier in meervoud inderdaad wel echt gaaf gedaan en bedacht. Zal ook wel een goeie dreun vanaf komen.

Back
Bovenaan