Demo: Vuurwerk Groenrijk 't haantje Rijswijk 14 december 2014

ylke

VWC lid
Stad/dorp: Rijswijk
Locatie: Naast de winkel (is eigen terrein)/ Haantje 25D, 2288 CX Rijswijk
Datum: 14 december 2014
Tijdstip: 18:00 uur
Schietbedrijf:
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Vuurwerk Groenrijk 't haantje Rijswijk

Betreft demo Lesli vuurwerk.

Slecht hier 4 cakes gaan niet af mensen gaan al naar huis.
Doorlontbox voombox voor de helft af.
Oliebollen en chocomel wel goed te doen
Ben benieuwd weer 1 die niet afgaat helft is ondertussen al weggelopen tijdens het typen van dit bericht ik zeg cancelen die hap

Aah dit zijn de knallen die ik nu hoor :D
Jammer, helemaal vergeten hehe.. ben benieuwd naar de filmpjes.
De show is nu afgelopen volgens mij.

Wat een drama deze demo zeg. Heb veel demo's gezien maar dit spant toch echt de kroon in negatieve zin. Ik heb het vermoede dat er gewoon veel te laat begonnen is met opbouwen want 15 min voor de show waren ze nog druk bezig met het plaatsen van cakes. Ook is er goed gecommuniceerd wat wel en niet geleverd is waardoor de schieters cakes zochten die er niet waren.

Zoals Kaboem al zegt zonde van de tijd.

producten die er opeens niet zijn? goed gecommuniceerd.

Klopt wachten wachten oki deze doet het niet de volgende wa hten wachten grote stilte oki de volgende.
En dan als zeker kwart van je publiek wegis.
Zeggen ohw deze waren niet defect maar niet geleverd.
Wel leuk oliebollen en chocomel s hietlijst met pen eventueel een breekstaaflampje erbij en er werden ook oliebollen rond gedeeldt stukje erom heen was beter geregeld dan de show zelf helaas.

Wat een drama deze demo zeg. Heb veel demo's gezien maar dit spant toch echt de kroon in negatieve zin. Ik heb het vermoede dat er gewoon veel te laat begonnen is met opbouwen want 15 min voor de show waren ze nog druk bezig met het plaatsen van cakes. Ook is er goed gecommuniceerd wat wel en niet geleverd is waardoor de schieters cakes zochten die er niet waren.

Zoals Kaboem al zegt zonde van de tijd.

Ben ik blij dat ik niet geweest ben :biertje:
Op naar maandag voor een echte show :bye:

Wat een dramatisch slechte demo. Vaag schietveld,weinig ruimte voor het publiek, veel weigerende producten. Om nog niet te beginnen over de ontbrekende producten op het schietveld. De omroeper was ook een geval appart

Wat een dramatisch slechte demo. Vaag schietveld,weinig ruimte voor het publiek, veel weigerende producten. Om nog niet te beginnen over de ontbrekende producten op het schietveld. De omroeper was ook een geval appart

2 producten waren er wel van Lidu, werden in de finale geschoten haha.

Wat een drama,kwamen er aan moest al ergens anders gaan kijken dan vorig jaar. De helft werd niet geschoten was er niet lekkere communicatie!!! Dan als iedereen weg loopt beginnen met een finale waarin wel de producten van lidu nieuwe lijn zaten. Pff de oliebol was wel lekker alleen die omroeper las het niet zo'n beetje op haha vond het tegenvallen!!

Ondanks het grote drama gehalte van deze demo toch 2 video's. Een van de '' volledige '' demo, de ander van de finale.

De demo

De finale

Back
Bovenaan