[Demo] Vesta Vuurwerk Roosendaal - 17 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Vesta Vuurwerk
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Roosendaal
Datum: Zaterdag 17 december 2022
Tijdstip: Aanvang 19:00 uur (start 19:30 uur)
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: ...
Collectie: Cafferata
Bijzonderheden: Dit evenement vindt plaats op zaterdag 17 december. De aanvang is vanaf 19:00 uur waarna de productdemonstratie start om 19:30 uur met aansluitend de laser- en vuurwerkshow. Uiteraard is de toegang volledig gratis!

Vesta Vuurwerk demo.jpg

Laatst bewerkt:
Nou die vuurwerkflopper.nl producten hoef ik niet persee te zien. Kijk liever naar cat 1 fonteinen dan ploffers of cakes van 70€+ voor 350gr. Auyyu

Zoals vanouds weer een matige demo. Veel cakes waren echt niet best, met slappe bursts en effecten. 2 cakes waren prima, de WTF Extreme en de WTF Ultimate.

Finale was nog wel aardig, maar helaas ook met lasers erdoor en rare tussenpauzes. Niks gefilmd, was ook niet echt de moeite.

Nu opwarmen!:biertje:

Zoals vanouds weer een matige demo. Veel cakes waren echt niet best, met slappe bursts en effecten. 2 cakes waren prima, de WTF Extreme en de WTF Ultimate.

Finale was nog wel aardig, maar helaas ook met lasers erdoor en rare tussenpauzes. Niks gefilmd, was ook niet echt de moeite.

Nu opwarmen!:biertje:

zonde, aangezien je aanwezig was.
zelf ben ik wel blij met je conclusie kon niet komen wegens de ijzel en zomerbanden, dus niks gemist. :)

De intense & extreme compounds versaste mij wel, die presteerden wel goed. De pyromusical vond ik ook aardig in elkaar zitten, niets mis mee, prima avondje kruitsnuiven.

Kijk alleen al naar de post van vuurwerkkoning. Niks te veel gezegt dus :bonk:

Ik was zelf ook aanwezig en was aangenaam verrast, had er niet veel van verwacht maar viel alles mee.
Demo was oke, leuk om de producten even te zien (weet je gelijk waarom je ze niet koopt). Pyromusical was gewoon prima! Pauzes geen last van gehad aangezien er ook vlammenwerpers en lasers waren. Al met al een prima avond.
Ik zou er geen uur voor in de auto gaan zitten maar die 9 min zijn het zeker waard.

Ik was zelf ook aanwezig en was aangenaam verrast, had er niet veel van verwacht maar viel alles mee.
Demo was oke, leuk om de producten even te zien (weet je gelijk waarom je ze niet koopt). Pyromusical was gewoon prima! Pauzes geen last van gehad aangezien er ook vlammenwerpers en lasers waren. Al met al een prima avond.
Ik zou er geen uur voor in de auto gaan zitten maar die 9 min zijn het zeker waard.

Ja precies, misschien was de reactie eerder deze week wat overdreven, recent een zelfde demo gehad dichter bij huis van cafferata producten en precies zoals je zegt, weten we meteen waarom weinig mensen op het forum het aanschaffen.

Afsluiters zijn bij de bekende verkopers van product x wel altijd goed genoeg.

Ach die 2 weken spanning slaat op mijn gedachtes, proost

Back
Bovenaan