Demo: Valk Vuurwerk Nijverdal 13 december 2013

bassie1978

VWC lid
Nijverdal 13 December

Stad/dorp: Nijverdal
Datum: 13 december 2013
Tijdstip: volgt
Schietbedrijf: Vuurwerkevents
Wat: consumenten demoshow van Valk Vuurwerk (tevens 80 jarig bestaan)
Bijzonderheden: Met een grote eind finale ivm de opening van de tweede locatie en het 80 jarig bestaan

Bij slecht weer 20 December!

Laatst bewerkt:
19.45 staat op de site vermeld dus lekker naar nijverdal 2 demotjes kijken heb er nu al zin in

Vorig jaar hier ook geweest. Opzet was erg mooi. Jammer dat het feestje een klein beetje in het water viel (letterlijk). Dit jaar zeker weer. Als Slooijer later of eeder schiet pakken we die natuurlijk ook even mee.

Vorig jaar hier ook geweest. Opzet was erg mooi. Jammer dat het feestje een klein beetje in het water viel (letterlijk). Dit jaar zeker weer. Als Slooijer later of eeder schiet pakken we die natuurlijk ook even mee.

Slooijer schiet om 1900 uur volgens hun site met prof vuurwerk als afsluiting

haha Reverser! laat ik nu net naar het zelfde beeld kijken :P
Als ik Reva en zijn crew was zou ik inderdaad wachten op de mensen van Slooijer. Gok erop dat deze demo niet veel langer dan een half uur gaat duren.

Heb er nu al zin in. gelijk een mooie mogelijkheid om te kijken of vuurwerk filmen met een GoPro Hero 3+ een goede zet is.

Salute cake 1 wordt geschoten (2013 versie) Dus iemand, filmen die hap. Ik kan helaas niet aanwezig zijn gezien het niet bepaald om de hoek is.

Back
Bovenaan