Demo Tiel 12-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Tiel
Wanneer: 12 december 2009
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Dutch-Fireworks
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Wolff (Dynasty)

Persbericht:

Dutch-Fireworks opent met spectaculaire vuurwerkshow
donderdag 10 december 2009 18:02

8264781_8264776.jpg

TIEL - Komende zaterdag, 12 december vindt om 19.30 uur aan de Vijverlaan in Tiel met een spectaculaire vuurwerkshow plaats. De start van het grootste nieuwe verkooppunt van de Betuwe wordt hiermee ingeluid. Met het tot stand komen van een mooi en nieuw gebouw aan de Vijverlaan 6, konden de plannen worden uitgewerkt.

Veilig, betrouwbaar, mooi en betaalbaar vuurwerk, alsmede een nieuw merk in de regio waren de uitgangspunten om te kiezen voor Wolff Vuurwerk BV uit Twello. Al meerdere jaren uitgeroepen door de professionals en kenners als de nummer 1 leverancier van vuurwerk.

Dutch-Fireworks weet waar het aan ontbreekt in Tiel en omgeving. In die markt gaan zij voorzien en zorgen dat de consument in de Betuwe, het beste vuurwerk in prijs/kwaliteit en groot assortiment, super vuurwerk kan kopen tegen aantrekkelijke prijzen.

De voorverkoop start zaterdag met als motto 'je kunt maar een keer een eerste indruk maken'. Iedereen kan alvast een kijkje nemen op www.dutch-fireworks.nl om zijn bestelling te doen.

De opening en de show zal computergestuurd, op en met muziek worden verzorgd. De nieuwste cakes worden getoond, met als afsluiting een waanzinnig indrukwekkende finale. Voor iedereen die aanwezig is tijdens deze vuurwerkshow ligt er in de prachtige winkel een gratis kortingsbon van maar liefst 25% klaar. Inleverbaar tijdens de voorverkoop. Dutch-Fireworks is er samen met Wolff Vuurwerk klaar voor. Info: www.dutch-fireworks.nl.

http://www.veenendaalsekrant.nl/pag...Fireworks-opent-met-spectaculaire.464590.news

Bob heeft gisteren de schietlijst op FPM geplaatst.
Kijk en geniet.

Schietlijst Demo Dutch-Fireworks

Hierbij de schietlijst voor a.s. zaterdag 12 december 19.30 uur. Vijverlaan te Tiel.
Let op! Niet op alle navigatiesystemen staat de vijverlaan aangegeven. Via googlemaps kan je vrij gemakkelijk de route vinden.

http://maps.google.nl/maps?utm_camp...-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=google maps

Wij zullen vanaf de Latensteinseweg, Echteldsedijk, Meeslaan en Medelsestraat borden plaatsen die naar de Vijverlaan verwijzen. Beste is het dan ook parkeren op de Medelsestraat / Zwaluwstraat / Oude medelse weg.

Wij openen de avond met o.a. de filmpjes van onze leverancier Wolff-vuurwerk BV; How it is made. Als we allemaal lekker opgewarmd zijn, zal op en met muziek een spectaculaire opening plaatsvinden met professionele mines 3" en .......... We kunnen tenslotte maar 1 x een indruk achterlaten! Daarna zal de demo dan aanvangen.

1. 1859 Wasp
2. 1871 Excalibur
3. 1865 Battle
4. 1881 Hawaii
5. 1890 Concerto Rosso
6. 1896 Silver Salute
7. 1882 Daybreak
8. 1676 Fire Surfer
9. 1675 Eagle Flight
10. 1677 Rio de Janeiro
11. 1678 Mystic Space
12. 1612 The Dark Hours
13. 1616 Panter
14. 1680 Planet Explosion
15. 1614 Sniper
16. 1619 Sydney
17. 1632 Temple of Stone
18. 1681 Las Vegas
19. 1634 Crackling Venice
20. 1897 Golden Salute
21. 1682 Energy Bomb
22. 1636 Crossfire
23. 1628 Super 500

Daarna finale met uitsluitend volle kartons Sniper, Concerto Rosso, Blockbuster en Silver Salute. Als hij loopt zoals we hebben geprogammeerd, dan zal er nog wel even over worden nagepraat.

Voor alle aanwezigen is er de mogelijkheid om na de demo in de winkel een bon op te halen die recht geeft op 25% korting op het gehele assortiment tijdens de voorverkoop, exclusief onze actie artikelen / artikelen uit onze extra actie flyer.

Groet,

Bob1

Bron: www.freakpyromaniacs.com

----

Vandaag lag toevallig ook de folder, van Dutch fireworks in me brievenbus.
Ik zal zo snel mogelijk er foto's van maken en ze hier plaatsen.

Ik ben er zaterdag ook bij,
Ben vanaf een uurtje of 2 smiddags al in Tiel.
We gaan ons best doen om er een mooie geslaagde demo van te maken.
en nu maar hopen op goed weer.

Zijn ze lekker laat mee deze info (korting etc), en er staan nog geen prijzen op de site.

Hier ben ik zeker bij, ben erg benieuwd naar de collectie van WOLFF en de finale klinkt me als muziek in me oren!

Zo net terug uit tiel wat een lekkere demo was dat de mooie mines en zes heerlijke klappen .De finale was echt vet met vele Snipers Concerto Rossos Blockbusters en Silver Salute"s en nog twee harde klappen tegelijk daarna nog even snel langs Zoelen en daar de finale van de profblokken en twee 8 Inch shells gezien

Zo net terug uit tiel wat een lekkere demo was dat de mooie mines en zes heerlijke klappen .De finale was echt vet met vele Snipers Concerto Rossos Blockbusters en Silver Salute"s en nog twee harde klappen tegelijk daarna nog even snel langs Zoelen en daar de finale van de profblokken en twee 8 Inch shells gezien

In de finale stonden :

2 Blockbusters
24 silversalutes (3xV shaped en 6xW shaped)
12 concerto rosso's (3x4 block)
9 snipers (3xW shaped)
2 concussions

Zal een beste finale geweest zijn. :shocked::shocked:
Zou tof zijn als iemand dit gefilmd hebt.

Tuurlijk heeft Vinnie gefilmt.
nog een klein half uurtje wakker blijven.
en dan staat ie hier onder op het forum.
morgen komt trouwens de rest van de film , want tijdens het bouwen heb ik ook nog een stukkie gefilmt.

tjonge jonge wat een geweldige finale zeg.
ik denk dat de mensen in Tiel daar flink hebben lopen shaken
bedankt Vincent

Ik had deze keer een demo wat dichter bij huis opgezocht.
Kon de silver salute,eindelijk live zien en dat is hier goed gelukt:)
Een leuke opening met concussions en 3 inch mines.
Waarna de producten per 2 werden geschoten en dan die finale met die muziek erbij het was zeker wel een kippevel momentje:wink:

Laatst bewerkt:
De demo was geweldig.
Veel mooie cakes gezien en tijdens de demo toch een aantal namen van cakes in me telefoon gezet, die niet op me lijstje stonden.
Maar er wel bij kunnen.:wink:

Ik was zeer onder de indruk van de silver salute en de temple of stone.

De finale was erg mooi, me oren gingen zelfs jeuken van de knallen van de silver salutes.
Demo was super en na de demo kon je een bon ophalen waarop je 25% korting krijgt, als je besteld.
Die ga ik zeker inwisselen.

Ik reed na de demo langs het Betuwe restaurant en als kers op de taart zag een ik schitterend effect van een shell die na de Damen demo werd geschoten.
Ik zei 1 ding, prachtig!
En wat een afsluiter van een te gekke mooie demo!

Inderdaad wat een top demo... er was eigenlijk maar één cake die ik minder vond, en dat was de SUPER 500. Maar wat een finale zeg dat moet Tiel en omstreken zeker gehoord hebben. De cake's die mij egt verbaasde waren onder andere:

1) Concerto Rosso
2) Las Vegas
3) Temple Of Stone
4) Silver Salute

en vooral de eerste 2 omgedraaide cake's

Top demo!!!

Ik heb in mijn mail nog een aantal foto's ontvangen.
Met de vraag of ik deze op dit forum wil plaatsen.
foto's zijn niet door mij gemaakt maar door een ander.
Hier alvast de eerste 10 foto's

GroteFoto-QODKNZUV.jpg

GroteFoto-OGK7VYYX.jpg

GroteFoto-VGJFHM3P.jpg

GroteFoto-7EIKOW37.jpg

GroteFoto-VUA7EOFR.jpg

GroteFoto-E6YKWFVT.jpg

GroteFoto-C8K6FMZA.jpg

GroteFoto-4RLQD6II.jpg

GroteFoto-8KQER8MT.jpg

GroteFoto-33XWJ8A4.jpg

Vuurwerkshow opening Dutch-Fireworks enorm spektakel
donderdag 17 december 2009 16:02

TIEL - Dutch-Fireworks aan de Vijverlaan in Tiel opende afgelopen zaterdag met een zeer spectaculaire vuurwerkshow haar deuren. Enkele honderden inwoners van Tiel en omstreken werden getrakteerd op het mooiste vuurwerk wat er in Tiel en de Betuwe te koop is. Het was een groot succes, zo vertellen de aanwezigen.

Met vele ooh's en aah's werd het vuurwerk aanschouwd dat het luchtruim koos. De prachtigste kleuren, gillen en knallen bracht ze bijna in extase. Dit was in Tiel nog niet eerder vertoond. Super kwaliteit vuurwerk tegen betaalbare prijzen.

Dutch-Fireworks heeft de kennis in huis om hun klanten goed te kunnen informeren welke uitwerkingen, tijdsduur, effect, effecthoogte en hoe de producten veilig moeten worden opgesteld en ontstoken dienen te worden. Die professionele kennis is ook gebruikt om de prachtige demonstratie van een kleine selectie van het vuurwerk te tonen. Precies op de maat van de muziek werd zowel de opening, als de finale door prachtig vuurwerk begeleid. De verrassing was derhalve erg groot, toen na ongeveer 20 seconden vanuit het niets het vuurwerk tot ontbranding werd gebracht. Een groot applaus volgde, wat de heren pyrotechnici (vuurwerkers) van harte in ontvangst namen.

Na de laatste uitspattingen van het finalestuk werd de winkel officieel in gebruik genomen. De aanwezigen kwamen een kijkje nemen in de ruime showroom waar het behaaglijk was en waar men in een echte vuurwerksfeer werd ontvagen. Chinese lampen, grote opblaasbare vuurpijlen, ratelbanden en natuurlijk het hele assortiment wat Dutch-fireworks verkoopt stond opgesteld. Samen met de sfeerverlichting zorgde dit voor de juiste ingrediënten van dit fantastische nieuwe verkooppunt.

Dutch-Fireworks is tijdens de voorverkoop geopend van maandag tot en met vrijdag van 17.00 – 20.30 uur en op zaterdag van 08.30 – 17.00 uur. Losse verkoop op 29, 30 en 31 december van 07.30 – 20.00 uur. Info: www.dutch-fireworks.nl.

http://www.stadtiel.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Vuurwerkshow-opening-Dutch-Fireworks.468255.news

8301518_8301515.jpg

Back
Bovenaan