Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies dit inderdaad! Atlantis Lion, Arizona Mega Sky en GalaticosAlles van de nieuwe rubro pyromania suprême
20 december zijn ze hopelijk wel klaar met afkeurenliever geen populaire items in een demo anders is weer alles afgekeurd![]()
Was het maar zo'n feest!20 december zijn ze hopelijk wel klaar met afkeuren![]()

De demo en finale komen er zoiezo! Maar het kan altijd nog ietsjes groterVind de crowdfunding een mooi initiatief om nog 1 keer een gigantische finale neer te zetten. Maar persoonlijk wacht ik en met mij denk ik nog veel meer mensen tot ik a) zeker weet dat ik kan en b) zeker weet dat het doorgaat.
Dus ik denk dat dit de voornaamste redenen zijn dat de crowdfunding tot nu toe nog maar op €200 staat.
Thanks tom! Wordt gewaardeerd.Ik heb al een kleine donatie gedaan, al is het maar om te bedanken voor al die jaren dat de demo is geweest. Nu maar hopen op goed weer!
Vorig jaar schoten jullie de Transbomber. Ben nu wel benieuwd naar de kooiloze variant dus die mag zeker weer geschoten worden!
Laten we daar maar niet vanuit gaan. En mocht de demo niet doorgaan, dan komen de euros weer terug natuurlijk.Het weer kan roet in het eten gooien.