[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 20 december 2025

Ik zou de Snowman van Evo wel graag willen zien op de demo. Die staat nog op het lijstje om nog mee te nemen als hij op een demo enigzins in de buurt komt van de Snowstorm van weleer.

Freaks! Graag nog een keertje de crowdfunding onder de aandacht ❤️

FB_IMG_1764408746400.jpg
Quartel-vuurwerk pijnacker geeft dit jaar op 20-12-2025 een geweldige demo! Als afsluiting schieten ze zoals elk jaar een dikke finale! Maar het kan altijd groter en daarom zijn we een crowdfunding gestart. De teller staat momenteel op 200,- en daar kan nog wel een beetje bij 🤷 het geld zal worden gebruikt om de finale nog gekker te laten worden!
Doneren en meer informatie vind je hier!
#fireworks #vuurwerk #demo

We hebben gelijk nog een vraag aan jullie! Welke items zouden jullie graag willen zien?
Het assortiment is te vinden op

Vind de crowdfunding een mooi initiatief om nog 1 keer een gigantische finale neer te zetten. Maar persoonlijk wacht ik en met mij denk ik nog veel meer mensen tot ik a) zeker weet dat ik kan en b) zeker weet dat het doorgaat.

Dus ik denk dat dit de voornaamste redenen zijn dat de crowdfunding tot nu toe nog maar op €200 staat.

Ik heb al een kleine donatie gedaan, al is het maar om te bedanken voor al die jaren dat de demo is geweest. Nu maar hopen op goed weer!

Vorig jaar schoten jullie de Transbomber. Ben nu wel benieuwd naar de kooiloze variant dus die mag zeker weer geschoten worden!

Vind de crowdfunding een mooi initiatief om nog 1 keer een gigantische finale neer te zetten. Maar persoonlijk wacht ik en met mij denk ik nog veel meer mensen tot ik a) zeker weet dat ik kan en b) zeker weet dat het doorgaat.

Dus ik denk dat dit de voornaamste redenen zijn dat de crowdfunding tot nu toe nog maar op €200 staat.
De demo en finale komen er zoiezo! Maar het kan altijd nog ietsjes groter 🔥 ik snap dat dat je wilt wachten tot het zeker is dat je erbij kunt zijn.

Ik heb al een kleine donatie gedaan, al is het maar om te bedanken voor al die jaren dat de demo is geweest. Nu maar hopen op goed weer!

Vorig jaar schoten jullie de Transbomber. Ben nu wel benieuwd naar de kooiloze variant dus die mag zeker weer geschoten worden!
Thanks tom! Wordt gewaardeerd.
Ik ga niet over de definitieve schietlijst.... Maar ik ga mijn best voor je doen! De transbomber is natuurlijk een artikel die eigenlijk niet mag missen.

Freaks! Dikke finale? Laatste kans 💥
Aangezien we optijd de producten moeten inkopen en de definitieve lijst moeten inleveren hebben we nog maar een paar dagen voor de crowdfunding! Doneren kan via

Onze vrienden van Quartel-vuurwerk pijnacker
Houden op 20-12 weer een geweldige demo waarbij de mooiste producten te zien zijn die hun in het assortiment hebben, de demo wordt elk jaar afgesloten met een finale en zo ook dit jaar! Maar wij willen hem net even wat dikke hebben! Mooi stepper beeld bijvoorbeeld! Het ingezamelde bedrag staat nu op 280! Ik hoop dat het lukt om het op 500,- te krijgen ! Dus tag je pyro vrienden! Maak een kleine donatie of deel dit bericht ❤️ alvast bedankt

@topfans

Back
Bovenaan