[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 17 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Quartel Vuurwerk
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Pijnacker
Datum: Zaterdag 17 december 2022
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Collectie: Weco, Evolution, Pangu, Profstyle, Duits vuurwerk , Wtf, Rubro, Mania, Vulcan en Katan
Bijzonderheden: Productdemonstratie van het huidige assortiment (25 nieuwe producten) met o.a. Weco, Evolution, Pangu, Profstyle, Duits vuurwerk , Wtf, Rubro, Mania, Vulcan, Katan + dikke finale.

Quartel Demo 2022.jpg

En ook deze staat in de agenda! Lekker dat er toch weer flink wat demo's georganiseerd worden.

Vanavond aanwezig! Ben zeer benieuwd, heb de schietlijst gezien en zijn weer wat andere producten dan bij andere demo's. De nieuwe Yellow River onder het bewind van GBV, Black Dandy, Berlin ( al aantal keren gezien maar blijft leuk ). Voor de rest niet héél veel compounds maar een combinatie van verschillende merken en producten die je bij veel freakwinkels wel ziet. Helaas geen Pangu compounds. Iemand nog een idee wat het plan is voor de finale? Beetje F2 wegschieten of nog wat PSE/T2?

FB_IMG_1671279507343.jpg
FB_IMG_1671279513996.jpg

Vanavond aanwezig! Ben zeer benieuwd, heb de schietlijst gezien en zijn weer wat andere producten dan bij andere demo's. De nieuwe Yellow River onder het bewind van GBV, Black Dandy, Berlin ( al aantal keren gezien maar blijft leuk ). Voor de rest niet héél veel compounds maar een combinatie van verschillende merken en producten die je bij veel freakwinkels wel ziet. Helaas geen Pangu compounds. Iemand nog een idee wat het plan is voor de finale? Beetje F2 wegschieten of nog wat PSE/T2?

Bekijk bijlage 69320
Bekijk bijlage 69319

Geweldige schietlijst zeg. Staan flink wat artikelen op die ik graag eens live wil zien. Erg benieuwd naar de nieuwe (productie) Pangu, maar zeker ook naar de Profi-style artikelen van GBV. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de Black Dandy. Iets minder boxen op de lijst zoals hierboven vermeld, maar vind het wel een erg leuke gevarieerde lijst.

De demo's van voorgaande jaren werden altijd geschoten door Dream Fireworks en hier werd dan ook altijd wat PSE ingezet. Ik verwacht dit vanavond weer.

Mooie schietlijst! Zelf vooral benieuwd naar de Beast Mode en Berlin. Staan in de straat dit jaar, maar nog niet eerder live gezien. Heb er weer zin in.

Ik zie dat ik het hier helemaal niet gemeld heb, maar inderdaad ik had enigzins last minute een livestream opgezet

Graag gedaan!

Hardcore Helium verwacht ik veel van, leuk dat ze die schieten.
Hij maakte het helemaal waar, wat een blubberdikke waaier is dit. Je weet dat hij goed is als hij op een straatfilmpje een autoalarm af laat gaan :D

Vond de Splitting Stars (prima magnesium crossettes en niet te duur), Shiny Palms (deze had voor in zijn klasse best flinke boeketten dacht ik me te herinneren) en Splitting Rainbow (prima crossettecompound, mooie kleuren afgewisseld met heerlijke crackling crossettes) van ProfiStyle goed.
Black Dandy van Mania erg goed en leuk! Lekkere screamers met harde knallen en goede crackling chrys. Ideaal voor projectjes...
Crackling Traum ook goed. Begint bijzonder met de dubbele crackling/dragon eggs boeketten. Daarna goede crackling chrys met harde knallen en mooi tempo. Doet het zeker goed in de straat.
Berlin blijft een topper, goede effecten met harde knallen in een heerlijk tempo. Dubbele finale blijft genieten.
Hardcore Helium: super! Loeihard, lekkere effecten en lekker tempo. Toppertje!

Verrassend leuke demo gezien met een mix van allemaal producten waarvan grotendeels toppers waren. Leuk om bepaalde productie mee te maken en sommige ervan scoorden heel hoog op m'n lijstje van goede producten in Nederland. De finale was ook erg leuk gedaan met de hoogwerker! Mini punt van kritiek is dat het jammer is dat er veel opvul pruttelcakes werden gebruikt, dat doet dan een beetje afbreuk en de rest van de show die in het algemeen erg goed was.

Bedankt voor de leuke avond en uiteraard iedereen bedankt die het mogelijk heeft gemaakt!

Back
Bovenaan