[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 14 december 2024

Added to Calendar: 14-12-24

Leuke demo gezien. Bloody Chameleon (goede burst), special #1 en als vanouds de transbomber sprongen er voor mij uit. Dikke finale show ook!
Inderdaad helemaal mee eens. Ik vond als ik eerlijk moet zijn heel veel producten tegenvallen. Slappe burst, zeer kleine boeketten. Als het kooiloze tijdperk er zo ui gaan zien is dat wel een domper, maar ik heb hoop na de berichten van gisteren over riakeo. Weco en statement sla ik over. Double whammy waren crossettes mooi en je ziet de potentie van de andere boeketten maar door de ontbrekende burst is het gewoon net niet.

De finale was heerlijk hoor! Weer iemand welke cake dat was met blauw en chry crackling in fanshape, erg dik. En was dat de divider in de finale? Super felle crossette

Bedankt voor de organisatie, eentje voor in de agenda voor volgend jaar.

Quartel vuurwerk demo finale 14-12-24

Het was weer een mooie demo van Quartel. De toppers waren wat mij betreft: Delta Echo van Katan, Bloody Cameleon Bonfireworks, Dragons Glow Vuurwerkmania, Katan Special 1, Transbomber van Rubro. Daarnaast zat in de finale nog een cake die mij ook opviel alleen ben ik benieuwd of iemand weet welke dat was, hij begon op 2:49 op mijn film.

Leuke demo en finale top! Ik had er een hard hoofd in vanwege het weer maar gelukkig was het droog! Mijn auto mijlenverweg moeten parkeren wegens de drukte! Vuurwerk leeft! Leuke items gezien, Delta echo, Profistyle ti flower willows, Bloody chameleon, Dragons Glow, Katan Special 1, Transbomber. Daarna nog ff naar de winkel gereden voor een bakkie koffie en wat praat! Een goeie invulling van de zaterdagavond!

Finale filmpje

Sluit me helemaal aan bij wat hier is gezegd. Het was een mooie avond en er zaten wat pareltjes van tussen

Erg leuke demo ;gezellig druk
Weet iemand welke huilbak dat was in de finale show met daar achteraan die gave tails?

Sluit me helemaal aan bij wat hier is gezegd. Het was een mooie avond en er zaten wat pareltjes van tussen
Ik heb er een nachtje over geslapen alvorens te reageren.
Het was voor mij precies zoals je schrijft: er zaten wat pareltjes tussen.
Maar als die pareltjes dan Bloody Chameleon, Transbomber en vooral Special 1 heten, die allemaal al jaren op de markt zijn, dan word ik daar toch niet vrolijk van.
Alles wat tegenwoordig goedkoop heet, maar waar je ook minstens een hele mooie fles wijn voor zou kunnen kopen, was het aanzien niet waard.

Ik heb er een nachtje over geslapen alvorens te reageren.
Het was voor mij precies zoals je schrijft: er zaten wat pareltjes tussen.
Maar als die pareltjes dan Bloody Chameleon, Transbomber en vooral Special 1 heten, die allemaal al jaren op de markt zijn, dan word ik daar toch niet vrolijk van.
Alles wat tegenwoordig goedkoop heet, maar waar je ook minstens een hele mooie fles wijn voor zou kunnen kopen, was het aanzien niet waard.
Eens.. Het kleine kaliber spul was... Uhm klein.. Zeker op deze afstand, in de straat is het voor de leek misschien nog te doen maar het kan mij niet bekoren. Ook een aantal compounds gezien waarbij de opening of de finale dan wel enigszins spectakel oplevert maar het tussenstuk echt dodelijk saai en klein is.

Laatst bewerkt:
Het was weer een mooie demo van Quartel. De toppers waren wat mij betreft: Delta Echo van Katan, Bloody Cameleon Bonfireworks, Dragons Glow Vuurwerkmania, Katan Special 1, Transbomber van Rubro. Daarnaast zat in de finale nog een cake die mij ook opviel alleen ben ik benieuwd of iemand weet welke dat was, hij begon op 2:49 op mijn film.

Ik vermoed dat op 2:49 min de Fast 19 van Vuurwerkmania te zien is. Deze viel mij ook op tijdens de finale. Zag er erg goed uit. Echt de ouderwetse kwaliteit zoals we dat voorheen ook zagen bij 19sh cakes. Toppertje wat mij betreft.

De finale was heerlijk hoor! Weer iemand welke cake dat was met blauw en chry crackling in fanshape, erg dik. En was dat de divider in de finale? Super felle crossette
Quartel vuurwerk demo finale 14-12-24

Kan je een tijdstip aangeven in jouw filmpje voor de cake met blauw en crackling chry?

Ik vond de dragons glow wel een mooie nieuwkomer hoor! Verder helemaal eens, zonder kooi zal het steeds meer natte scheetjes vuurwerk worden

Ja ik hou er altijd wel van als er wat extra's te zien is op een foto. Enkel donkere lucht met een weiland is niet mijn ding 💥 thanks voor het compliment 💥✌️

Back
Bovenaan