[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 14 december 2024

Added to Calendar: 14-12-24

Voorlopige lijst! Kunnen nog wat aanpassingen komen.

img_20241207_152933-jpg.1804286

Bijlagen

• IMG_20241207_152933.jpg
    IMG_20241207_152933.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 1.520
Had wel willen gaan dit jaar, maar samen met mijn werk hebben wij nu een uitje in dit weekend naar Disneyland Parijs, dus dat kan ik niet voor een vuurwerkshowtje cancellen natuurlijk.

Grappig dat ze nog katan gaan schieten terwijl dat allemaal uitloop is. Verder leuke schietlijst. Ben benieuwd naar de dragons glow

Dit was inderdaad een zeer vermakelijke demo! En wàt een finale!

De Dragons Glow was voor mij persoonlijk de topper van de avond, prachtige en zeer diverse kleuren en die fish mine was echt om van te smullen. Niet goedkoop voor 60 shots maar ik vind het m zeker waard!

Bloody Chameleon ook echt een topper, heerlijke burst ook! En zoals hierboven gezegd Katan Special 1 en Transbomber beide goede beukers. Dik genieten die twee!

Honorable mention voor de Vulcan Adrenaline. Klein kaliber kan ook mooi zijn zoals deze box bewijst. Gewoon top voor dat geld!

Het was weer een gezellige demo! Flink wat liefhebbers en sowieso is het hier altijd goed druk. Tussen al het geplop ook nog wat goede producten gezien. De Dragons Glow stond al op mijn Watch List en was dan ook benieuwd hoe die het zou doen. Het is echt een heerlijk doosje. Die Silver Fish Mines zijn echt goed en verder gewoon een goed burst, goede boeketten, etc. De Bloody Chameleon had ik vorig jaar al in de straat voorbij zien komen. Is een mooie cake en heeft een goede burst. Misschien voor de eerste boeketten zelfs iets te goed, want die komen wel iet wat leeg over. Daarna wordt dit wel weer goed gemaakt. Katan Special #1 blijft ook echt een rammer van een bak. Alleen die pauzes zijn echt irritant.

De finale was ook dit jaar weer goed gevuld. Al mist er wel lijn in het geheel. De afsluiter met PSE was erg dik! De beelden volgen morgenochtend, want ik had net onverwacht bezoek.

Back
Bovenaan