Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar zullen ze ook wel wat vuurwerk schieten toch hahaHad wel willen gaan dit jaar, maar samen met mijn werk hebben wij nu een uitje in dit weekend naar Disneyland Parijs, dus dat kan ik niet voor een vuurwerkshowtje cancellen natuurlijk.
Best ruim, bij sportverenigingen. Wel druk om er weg te rijden. Je kunt ook iets verderop in een wijk staanHoe zit het met de parkeergelegenheid aldaar?
Is de definitieve lijst al bekend, had de eigenaar namelijk horen zeggen dat de Dividir zou worden geschoten ?Voorlopige lijst! Kunnen nog wat aanpassingen komen.
![]()
Sluit ik mij helemaal bij aan, precies deze 3 spraken mij ook het meeste aan. Fantastisch stookweer ook, groot verschil met vorig jaar.Leuke demo gezien. Bloody Chameleon (goede burst), special #1 en als vanouds de transbomber sprongen er voor mij uit. Dikke finale show ook!
Precies dit, heerlijke finale. Wauw!Leuke demo gezien. Bloody Chameleon (goede burst), special #1 en als vanouds de transbomber sprongen er voor mij uit. Dikke finale show ook!