[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 14 december 2024

Added to Calendar: 14-12-24

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Quartel Vuurwerk
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Pijnacker
Datum: Zaterdag 14 december 2024
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Collectie: Weco, Evolution, Pangu, Professional Style, Duits vuurwerk, Wtf, Rubro, Vuurwerkmania, Vulcan, Bonfireworks en Katan
Bijzonderheden: Productdemonstratie van het huidige assortiment met o.a. Weco, Evolution, Pangu, Profstyle, Duits vuurwerk , Wtf, Rubro, Mania, Vulcan, Katan + dikke finale.

Screenshot_20241005_231624_Facebook.jpg

Dat is mooi op tijd aangekondigd. Lekker hoor om de eerste demo's weer in de agenda te zetten. Ik ben in ieder geval present. :D

Dan heb jij zeker een andere gezien, ik vond het iig een zeer matige demo. Dit jaar wel weer van de partij.
Ik bedoelde meer leuk als in.. leuk om nieuwe producten te zien, goed bereikbaar, de sfeer was goed. Beetje wind en kou maar niks geks.

Niet alles verliep vlekkeloos inderdaad, maar vergeleken met de laatste Rubro demo was het een soort paradijs 😂 (Rubro kon weinig aan het weer doen, dat snap ik)

Zoals afgelopen jaren ben ik weer van de partij! Altijd gezellig en leuk. Zeker niet de beste demo maar lekker dichtbij en gezellig

Nu Den Hoorn niet door gaat, de volledige focus op deze demo. Hoop wel dat het beter is dan vorig jaar :thumbup:

Eén van de weinige demo's in Zuid Holland. Dus ga hem zeker proberen mee te pakken. Benieuwd naar de schietlijst.

Back
Bovenaan