[Demo] PYRO-DEPOT Bad Bentheim 30-11-2019

Stad/dorp: Gildehaus-Bad Bentheim
Datum: Zaterdag 30 november 2019
Tijdstip: 19:00 uur tot 19:30 uur
Schietbedrijf: SternenFeuerwerk GmbH
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk 30mm
Bijzonderheden: ...

Zaterdag 30 november schieten wij een demo van onze unieke producten!
We zullen vooral F2 producten van El Gato, Triplex en Magictime (voorheen Kometa) schieten.
Zet je schrap voor de hardste knalcakes, mooiste compounds en de meeste unieke siercakes.
We schieten geen samples maar gewoon wat jullie zelf ook zullen ontvangen. Ook ons pronkstuk de Spaanse compound Happy Nights zal geschoten worden.

Tot zaterdag 30-11-2019

www.Pyro-depot.de

Hengeloerstrasse 4
48455 Gildehaus-Bad Bentheim
Show begint om 19:00 tot 19:30
Mvg Pyro-depot

P.S dit is de "Spaanse Happy Night"

Laatst bewerkt door een moderator:
Tot wanneer kunnen we bij jullie bestellen? Dan kan ik na de demo misschien nog wat op de kop tikken :).

Denk dat ik tevens ook wel bij de demo aanwezig ben, zin an!

Top producten gezien! Wel jammer dat er niet werd omgeroepen welk item er werd geschoten. Die salutes gingen ook echt goed hard.

Top producten gezien! Wel jammer dat er niet werd omgeroepen welk item er werd geschoten. Die salutes gingen ook echt goed hard.
Dat was effe onduidelijk ja, wanneer nu wat geschoten werd.
Ik zag later pas dat er wel lijsten rondgingen, wij kwamen echt 1 voor zeven aanlopen.

Maar phoe.. serieus ja, wat een topspul en die salute cakes helemaal. Wat een rammers :cool:

Ik zou heel graag bevestigd zien dat de salutes waar iedereen over spreekt (ik was er zelf niet bij) de sonora is. Dat heeft namelijk nog wel wat invloed op een volgende bestelling. ;)

Ik zou heel graag bevestigd zien dat de salutes waar iedereen over spreekt (ik was er zelf niet bij) de sonora is. Dat heeft namelijk nog wel wat invloed op een volgende bestelling. ;)

Ik was er bij en wil het ook graag weten wat een klappen/dreunen/ beukers waren dat denk dat pyro depot kan vertellen wat het was. Phoeee die dingen hoorde je niet alleen ze waren ook goed te voelen

Ik was er zojuist bij, ik kan bevestigen dat het de Sonora betreft.. Heb namelijk nog geholpen de lege batterijen op te ruimen. zeer dikke Ti boeketten. super burstknal. gewoon een topper !!

Ik was er zojuist bij, ik kan bevestigen dat het de Sonora betreft.. Heb namelijk nog geholpen de lege batterijen op te ruimen. zeer dikke Ti boeketten. super burstknal. gewoon een topper !!

Bedankt voor je reactie en bevesting dat het die waren. Ongelooflijk was een klappen. Voelde het in me lichaam nog.

Geen dank, er stonden ook een stuk of wat lege Tornado's 1sec. op de grond. Deze waren denk ik het finale pronkstuk. Petje af, wat betreft El Gato. ik ben fan :P

Filmpje gevonden op youtube incl finale en met schietlijst

schietlijst:

1) Spider- Kometa
2) Fejm- Kometa
3) Wow- Kometa
4) Scream- Tropic
5) Fire Moon- Kometa
6) Nice Helen-Kometa
7) Las Palmas- Kometa
8) Cracker Colgante- El Gato
9) Peonias Multicolor- El Gato
10) Crossfire- Triplex
11) Phantom- Kometa
12) Challenger- Kometa
13) Coloseum- Kometa
14) Happy Night- El Gato
15) Happy New Year- Kometa
16) Pyro Bomber- Kometa
17) Pentagon- Kometa
18) Golden Times- Triplex
19) Extreme Fire- Kometa
20) Crazy Shaman- Kometa

Thanks voor de bevestiging. Nog een verschil gehoord tussen de Sonora en Tornado (10sec en 1sec) of is het puur een versnelde versie van de Sonora?

Back
Bovenaan