[Demo] PYRO-DEPOT Bad Bentheim 30-11-2019

WOW wat een topavond was dit:handsup: wij willen EHvuurwerk& Brain , Baskalis&Jason bedanken voor hun hulp met het opbouwen en organiseren van onze demo. Thx Gasten! We waren ook erg blij dat er na slechts een week van tevoren het bekend maken van de show er zoveel mensen op af zijn gekomen.

Wij zijn zeer blij met alle positieve reacties,het is voor ons een bevestiging dat we de juiste weg ingeslagen zijn.
Er zijn een aantal dingen niet goed gegaan natuurlijk maar dat zijn mooie verbeter punten voor volgend jaar.

Het omroepen van producten tijdens de show gaan wij niet doen omdat we dat simpelweg echt verschrikkelijk vinden.
Tot de 28ste of 30,31ste
mvg Team Pyro-depot

Hierbij de finale schietlijst:
Nieth hoops
summertime20mm
summer time20mm
summer time20mm
Nueva generation 2 50sh
Nueva generation 2 50sh
terromoto 36 sec 20mm
autumn 36 sec 20mm
autumn 36 sec 20mm
terromoto 36 sec 20mm
Hawana 30mm
cracker colante30mm
cracker colante30mm
peonias 30mm
sonora/tb166 30mm
german fanstyle 30mm
sonora
crazy shaman
sonora
spanish fanstyla 30mm
tornado 10sec 30mm
tornado 10sec 30mm
multi color 10sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm

Wat een topshow, zaten in roompot vakantiepark bad bentheim denk ff meepakken. En super vuurwerk de lucht in, heldere kleuren/spreiding/lang hangend effect. Die tornado is werkelijk gruwlijk wat een machtige beukers!!

WOW wat een topavond was dit:handsup: wij willen EHvuurwerk& Brain , Baskalis&Jason bedanken voor hun hulp met het opbouwen en organiseren van onze demo. Thx Gasten! We waren ook erg blij dat er na slechts een week van tevoren het bekend maken van de show er zoveel mensen op af zijn gekomen.

Wij zijn zeer blij met alle positieve reacties,het is voor ons een bevestiging dat we de juiste weg ingeslagen zijn.
Er zijn een aantal dingen niet goed gegaan natuurlijk maar dat zijn mooie verbeter punten voor volgend jaar.

Het omroepen van producten tijdens de show gaan wij niet doen omdat we dat simpelweg echt verschrikkelijk vinden.
Tot de 28ste of 30,31ste
mvg Team Pyro-depot

Hierbij de finale schietlijst:
Nieth hoops
summertime20mm
summer time20mm
summer time20mm
Nueva generation 2 50sh
Nueva generation 2 50sh
terromoto 36 sec 20mm
autumn 36 sec 20mm
autumn 36 sec 20mm
terromoto 36 sec 20mm
Hawana 30mm
cracker colante30mm
cracker colante30mm
peonias 30mm
sonora/tb166 30mm
german fanstyle 30mm
sonora
crazy shaman
sonora
spanish fanstyla 30mm
tornado 10sec 30mm
tornado 10sec 30mm
multi color 10sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm
tornado 1sec sec 30mm
dan voor volgend jaar als je nie wil omroepen 3 a 4 sec tussen de producten laten.
ik weet nu echt nie welke compound ik nu moet hebben .

dan voor volgend jaar als je nie wil omroepen 3 a 4 sec tussen de producten laten.
ik weet nu echt nie welke compound ik nu moet hebben .
Bedankt voor de tip. Wij waren ook al tot die conclusie gekomen. De schietlijst is nu aangepast hierboven door EHvuurwerk en geplaatst de filmpje worden los ook nog geplaatst, tot die tijd kun je de lijst naast het filmpje van “passion fireworks” houden.

Hierbij mijn video van de gehele demo.

De producten zijn op de volgende tijdstippen te zien:
[Dikke vette tip! als je via Youtube kijkt kun je in de beschrijving de tijden aanklikken]

00:02 Spider- Kometa
00:38 WOW - Kometa
01:10 Fejm - Kometa
01:47 Scream - Tropic
02:18 Fire Moon – Kometa
02:42 Nice Helen – Kometa
03:08 Las Palmas – Kometa
03:55 Phantom – Kometa
05:00 Challanger – Kometa
07:04 Coloseum - Kometa
08:09 Happy Night – El Gato
09:25 Pyro Bomber – Kometa
11:14 Pentagon – Kometa
12:30 Extreme fire – Kometa DOOR VONK OVERSLAG tijdens de Pentagon
13:15 Happy New Year – Kometa
15:25 Golden Times – Triplex
16:13 Crazy Shaman - Kometa

Thanks, kijkt al een stuk fijner weg. Zag net toevallig dat El gato zelf ook video's geplaatst hebben van cakes die hier te koop zijn maar nog geen video materiaal van was. Maar poehpoeh, prachtig spul

PERLAS MULTI COLOR 1 SEC

PERLAS MULTI COLOR 10SEC

TORNADO 1 SEC

TORNADO 10 SEC

HUMO CON CRACKER

HUMO CON TRUENO

Stonden jullie trouwens allemaal dicht bij elkaar? Als die Sonora er rond 3:10 lekker op los knalt hoor ik op alle filmpjes eenzelfde man lachen. :D

Los daarvan, blijft mooi om deze 5 minuten te zien!

Stonden jullie trouwens allemaal dicht bij elkaar? Als die Sonora er rond 3:10 lekker op los knalt hoor ik op alle filmpjes eenzelfde man lachen. :D

Los daarvan, blijft mooi om deze 5 minuten te zien!
ik was diegene met legerjas aan met zwarte muts maar herkende niemand van VWC of hoorde er ook niemand over ?

Back
Bovenaan