Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[Demo] Plaggenmarsch, Hardenberg, 20 december 2019
Schietlijst is vernieuwd, Thor's Hammer zal net niet op tijd komen voor demo, wel voor verkoopdagen. Thor's Hammer zal vervangen worden door de AZUL van Funke Vuurwerk.
Hierbij vernieuwde schietlijst.
Tof dat de nieuwe Funke bak geschoten zal worden!!
Helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn, hoop dat Reverser hem goed kan filmen! Ben heel erg benieuwd!
Top dat dit gefilmd word! ben benieuwd naar de nieuwe katan boxen hoe ze nou echt presteren. jammer dat de special 4 niet geschoten word maar heb ook de special 3 besteld dus ben reuze benieuwd.
Was een prima finale met veel profblokken. Bizar hoeveel laag knallers er in die hele dikke blokken zaten. Je buurman zal hier mee in de straat staan ...
Was weer een mooie demo. Films komen nog wel online. Nu weet ik weer waarom ik 2” cakes mis. Einde van de finale was top. Gewoon knallen met 2” cakes. De Tempest was idd niet goed. Hamlet vond ik wel goed. Boxen van Katan waren ook goed. De Azul van Funke was gewoon goed. Mooie burst en spreiding. Maar 150 leg ik er persoonlijk niet voor neer.
Leuke finale, met een goed verzorgde demo, leuke producten. De tenten en de vuurkorfen gaven al een echte oud en nieuw sfeer. Zoals Reverser al zegt in zijn post. Op eind van de finale was het gewoon rammen met 2inch blokken.
Geheel mee eens met reverser. Had meer verwacht van de tempest. De hamlet daarentegen was een toppertje. Prachtig heldere kleuren en een rustige genietbak.
De funke Azule was an sich een prima product maar niet buitengewoon anders of vernieuwend.
Sowieso viel het me gisteren op dst er veel eenheidsworsten in de verschillende compoumds zijn.
Acetenango vond ik wederom de mooiste box van alles.