jejestilo074
VWC lid
Devilshots gingen lekker, en beter dat ze niet fluiten op de grond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh, die van mij joelden van plezier hoorNu bij de Demo. Snap wel waarom Crackle King is afgekeurd vorig jaarGaan je buren niet leuk vinden

Voor €99,99 echt een prima compound, 100 schoten en 30 mm.Oke! Crackle king helemaal top dus, Hoe beviel de coloring willows?
Haha, ja de crackle king was heftig.Oke! Crackle king helemaal top dus, Hoe beviel de coloring willows?
Waren allemaal goed. Kwestie van smaak maar allemaal mooi spul. Hypernova vond ik prijs/kwaliteit erg netjes.Hoor weinig woorden over de Tiny titan? En hoe waren de vibrant, hypernova?
Top kwaliteit, durf ik wel in het rijtje Funke en El Gato te zetten.Hoor weinig woorden over de Tiny titan? En hoe waren de vibrant, hypernova?
Waren geniaal allemaal! Echt moeite waard om dit soort bakken te halen!Hoor weinig woorden over de Tiny titan? En hoe waren de vibrant, hypernova?
De Dreamchaser was voor mij de grote tegenvaller. Op een enkeling na plopte de effecten niet mooi open.
Wat me voor de rest is bijgebleven is de harde burst van vrijwel alle producten. Mer uitschieters naar Haast abnormaal. Geweldige demo gezien. Dit geeft een voorproefje wat we vanaf volgend jaar alleen maar meer gaan zien in Nederland.
Ling Long zag "Supercharged" op z'n papiertje staan. Dus hij dacht natuurlijk, Ok, is goed! Gaan we doen!Wat heeft die chinees in de Supercharged Goud/Blauw bombette gedaan? Jezus tering wat een klappen