Pyrofreak_0546
VWC lid
Ben benieuwd. Is het er druk vanavond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks. Straks ff bekijken. Ben benieuwd naar de gehele demo. Zal wel op YouTube staanHierbij de finale
En die Spyro lijn? Leek me wel goed op productiefilmpjes.Mooie producten gezien..vooral die van pyroprodukt, die hebben een goede indruk achter gelaten
En die Spyro lijn? Leek me wel goed op productiefilmpjes.
Die mega box is errug mooi!
Denk dat ik volgend daar ff wat spul ga halen. Vooral omdat hier de kooiproducten eruit gaan vrees ik.Die vond ik eruit springen, van de single shots tot de Iron Man. Prachtige spulletjes
Phoahhhh gelijk het verschil te zien met de NL Riakeo!Heb een paar blokjes gefilmd, bij deze de 2 van Raikeo en 1 van SRPYRO. Zal vanavond nog de Tiny titan uploaden.
idd dit is kwaliteit in nederland krijg je lesli flop versiesPhoahhhh gelijk het verschil te zien met de NL Riakeo!
Denk dat ik volgend daar ff wat spul ga halen. Vooral omdat hier de kooiproducten eruit gaan vrees ik.
Ik heb daar echt dikke producten gezien! En de finale was ook lekker, hij eindigde jammer genoeg alleen niet zoals gehoopt.Heb een paar blokjes gefilmd, bij deze de 2 van Raikeo en 1 van SRPYRO. Zal vanavond nog de Tiny titan uploaden.
Ben wel benieuwd: is het importeren ervan dan ook illegaal per volgend jaar? Heeft iemand daar een antwoord op?Denk dat ik volgend daar ff wat spul ga halen. Vooral omdat hier de kooiproducten eruit gaan vrees ik.
Aardige bak inderdaad! Alleen jammer dat de opbouw zo random is, meerdere erg heftige momenten en dan op het laatst 2 salvo's wat een anti climax is. Hij had beter kunnen eindigen met die rapid fire Z shapeBij deze nog de Tiny Titan, wat een beuken kwamen hier vanaf!