Demo Nijhof Baarn, 13 dec 2014

davidh

VWC Meteoroloog
Op zaterdag 13 december organiseren wij, samen met Papo Speciaalzaak uit Baarn, een vuurwerkshow. De laatste trends en de nieuwste vindingen op het gebied van potten, pijlen en knalwerk zullen de revue passeren. Door de aangepaste overheidsregels, verruiming van de kruithoeveelheid, is er steeds meer mogelijk. Voor siervuurwerk betekent dit dat er behalve hardere knallen vooral langere en mooiere effecten te realiseren zijn.
De vuurwerkshow op ons parkeerterrein begint om 20 uur en duurt circa 35 minuten. De reeds aanwezige oliebollenkraam blijft speciaal voor dit evenement geopend.

voorverkoop
De voorverkoop van vuurwerk is weer begonnen. We leveren het assortiment van Zena; het grootste assortiment vuurwerk uit België. Dat betekent een enorme keus uit veilig en gevarieerd knal- en siervuurwerk van perfecte kwaliteit. De voorverkoop loopt t/m zaterdag 20 december. De bestellingen kunnen worden opgehaald op de wetteljk vastgestelde verkoopdagen van vuurwerk: maandag 29 december, dinsdag 30 december en woensdag 31 december.

Viel voor mij tegen had meer producten willen zien,paar producten waren omgedraaid zoal crackling chry 2.0 was (it's mine) en nog paar,de finale was wel mooi maar miste de einde zoals knalcakes en crackling cakes. vond ook dat de geluid van de spreker te zacht stond dat je niet goed kon horen, kon ook niet zien welke producten ze gingen schieten,nee zonde dat ik daar ging kijken. misschien volgende jaar maar daar wat beter naar moeten kijken

Viel voor mij tegen had meer producten willen zien,paar producten waren omgedraaid zoal crackling chry 2.0 was (it's mine) en nog paar,de finale was wel mooi maar miste de einde zoals knalcakes en crackling cakes. vond ook dat de geluid van de spreker te zacht stond dat je niet goed kon horen, kon ook niet zien welke producten ze gingen schieten,nee zonde dat ik daar ging kijken. misschien volgende jaar maar daar wat beter naar moeten kijken

helemaal mee eens
ik was ook bij gisteren avond en viel erg tegen.
ik had een order geplaatst en ik kon geen woord verstaan door zachte geluid.
inderdaad, finale was mooi maar de rest wat minder
had ook wat beter verwacht, jammer

Ik was er ook gisteren, maar Papo leert niets van de demo's van vorige jaren. Ze geven al minstens tien jaar demo's, maar ze maken nog steeds die typische beginnersfouten. Ik snap heus wel dat dit een simpele demo is waar je niet te veel van moet verwachten. Maar hoe moeilijk is het om die omroeper wat harder te zetten? Net als vorig jaar was er geen klap van te verstaan! En dan staat er een projectiescherm, maar dan zie je daarop de producten niet eens! Een schietlijst werd ook niet uitgedeeld. Dus ze schoten producten af (slechts een stuk of 14), waarvan niemand wist welke het nou waren. En dan kon je het toevallig een keertje verstaan, klopt het ook nog eens niet! De It's Mine is helemaal niet afgestoken, terwijl dat wel werd omgeroepen. Ik heb gisteren wat filmpjes gemaakt, maar ik moet nu ontzettend gaan puzzelen om te weten te komen welke artikelen ik nou eigenlijk gefilmd heb.

Back
Bovenaan