Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, hier ben ik zeker bij aanwezig! Een nieuwe naam en nu zelfs de volledige Proline collectie wil ik niet missen. Eens kijken of ik misschien op voorhand een schietlijstje kan bemachtigen.
Demo was zeer gezellig en bovenal zeer druk bezocht. Samen met Roel was ik daar en het was nog even spannend toen ik mijn spullen uit de auto pakte. Statief, richtmicrofoon, .... ehm ... camera? ...
Die stond dus nog thuis in de gang. Goddank was ik lekker op tijd, dus ben ik nog even heen en weer gereden om deze op te pikken. Intussen hield de parkeerwacht mijn plekje bezet (bedankt nog daarvoor )
Ik heb alles keurig op tape en werk e.e.a. de komende tijd uit. De finaleshow, mede opgezet door rBt, heb ik alvast op Vimeo gezet voor nieuwsgierigen. Er zit een heerlijke climax in deze show. Verder een leuk gekozen mix van alle Proline producten: