Demo Katan 12-09-2009

moontan

VWC lid
Gisteren, 12 september 2009, waren Vuurwerkcrew (Mike, Peter en ik) te gast bij Katan in Ulft voor het bijwonen van de jaarlijkse demonstratie avond voor detaillisten.

We hebben hier een geweldige avond beleefd. Een zeer gastvrije ontvangst, een demo tot in de puntjes uitstekend verzorgd.

Tijdens de demo zijn er 45 producten geshowd
Binnen de lijnen Profi en Maxx line zijn er geen nieuwe producten bijgekomen.
Maar Katan intoduceert wel een nieuwe lijn: China Label.
Deze lijn kent 13 artikelen.
Wij alledrie waren zeer te spreken over de effecten van deze lijn.
De kwaliteit is goed, de effecten zijn mooi,de boeketten zeer groot en de burst laat je broekspijpen wapperen.

We komen uitgebreid terug op deze demo door middel van een verslag welke Peter voor zijn rekening gaat nemen.
En binnen niet al te lange tijd zullen ook de gegevens van de nieuwe artikelen,inclusief films on line staan.

Vanuit deze plaats wil ik de directie van Katan Vuurwerk heel erg bedanken voor het gastvrije onthaal. De rit Hilversum-Ulft meer dan de moeite waard.

Hallo Fred,Mike en Peter

Voor volgend jaar regelen wij een slaapplaats.......dan kunnen we iets langer door praten over vuurwerk .

Leuk dat jullie ook de tijd en moeite hebben genomen om naar het "verre oosten" af te reizen...

Het was zeker een topavond. Wat een indrukwekkende cakes brengt Katan weer op de markt. De avond is wat dat betreft te kort om alles aan bod te laten komen.
Katan bedankt voor de goede verzorging en de fijne avond.
Het verslag komt er zo snel mogelijk aan.

Het was weer erg gezellig, we hebben veel kunnen (bij)praten, maar inderdaad, daarvoor is er nooit tijd genoeg, we kunnen dagen doorgaan haha. :wink:
We hebben genoten van de demo, het vuurwerk is kwalitatief erg goed, niet alleen de bekende lijnen, maar ook die nieuwe lijn, manman, wat een plaatjes van cakes zitten daarbij! :D:droolthum

Bij de laatste cake werden we ook wederom uitgenodigd voor een praatje, een drankje en een hapje binnen, maar niet voordat de finale geweest was. Na de laatste cake dus de finale en dat was me er eentje zeg, haha, was weer "escaleren" zoals ze dat tegenwoordig noemen. :wink: Enkel consumentencakes, maar gewoon volle bak rammen en tot slot een paar pot a feu's welke de finale met een flinke klap beëindigde, grandioos!
Lekker naar binnen voor de broodjes bal, bitterballen en drinken natuurlijk! Het heeft weer gesmaakt heren. :D

Ook namens mij nogmaals ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en de mooie avond!

:bye:

Naast de eervolle vermelding voor Mike, nog even de mededeling dat de cake,s van de Maxx-Line tijdens de demo per 2 geschoten zijn.

De geschoten producten van de Maxx Line staan inmiddels op Youtube en in de topics vermeld.
De volledige afspeellijst van Katan Vuurwerk vind je hier; http://www.youtube.com/view_play_list?p=03BD1E7B4C7FAB4D

Vanmiddag komt daar zeker nog de nieuwe lijn bij en de Profi-lijn zal ook spoedig volgen.

Zoals gezegd, ook alle films van China Label staan erop, topics met info erbij, alles is hier te vinden; http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=353

Ik vind de nieuwe lijn over de gehele linie te duur (en de serie grote cakes zelfs fantasieloos). Vond de andere 2 lijnen ook al niet veel soeps (en ook vaak al te prijzig) dus deze importeur laat ik mooi links liggen.

Ik vind de nieuwe lijn over de gehele linie te duur (en de serie grote cakes zelfs fantasieloos). Vond de andere 2 lijnen ook al niet veel soeps (en ook vaak al te prijzig) dus deze importeur laat ik mooi links liggen.

Te duur? Het zijn adviesprijzen................................... :shocked:

Ik vind de nieuwe lijn over de gehele linie te duur. Vond de andere 2 lijnen ook al niet veel soeps (en ook vaak al te prijzig) dus deze importeur laat ik mooi links liggen.

Ik zou zeggen, welkom in Nederland. Wat vind je precies "niet veel soeps" van de lijnen? Een onderbouwde mening zien we graag!

Alsof ze daar spectaculair onder zitten... En we beoordelen hier altijd op adviesprijzen, dat is niks nieuws.

De serie (bijna) 500grammers zijn €57,50 en mij dus te duur. Die pakketten met 30-35 euro per 285 grammer vind ik ronduit belachelijk, en de kleine potjes zijn ook duur voor 't aantal shots (soms €2 per shot) en inhoud.
Dan kan een cake wel mooi of goed zijn, als de prijs het aanschaffen moeilijk of onmogelijk maakt, of de verhouding gewoon onvoordelig is, dan gaat er bij mij gewoon een streep doorheen. Ik besteed dan ook niet veel energie meer aan het individueel beoordelen/becommentarieren van de cakes op een forum. Bij deze! :bye:

Ik zou zeggen, welkom in Nederland. Wat vind je precies "niet veel soeps" van de lijnen? Een onderbouwde mening zien we graag!
Weinig fantsierijk, weinig opvallend qua effecten; weinig vernieuwend of verrassend. Wel goed, met harde bursts en goede kleuren. Maar met het grote aanbod producten in dit land red je het daar niet mee; bij míj in ieder geval.
Als Katan de enige in de buurt was, de enige keus om in te kopen, was ik er blij mee hoor. Maar dan zou ik wel voor m'n eigen gemoedsrust de ogen sluiten voor wat er onbereikbaar voor me is qua landelijk aanbod. Vergelijk nou het opvallende van Marijn met Katans producten, of de prijs/kwaliteitsverhouding van Bonfireworks met die van Katan. Ik vind het wel jammer dat mijn vorig jaar opgebouwde mening dit jaar een vervolg vindt :( 't Is niet anders. Meningen, meningen.

Wat een verademing, dat China Label. Eindelijk eens potten met 1 effect ipv al die mixed cakes. Heel goed.

Maar dan. Heb hier het idee dat Katan deze lijn heeft ontworpen voor hun eigen showtjes en tja, dan is het mooi meegenomen als er nog een paar centen mee te graaien zijn in de laatste dagen van het jaar. Heel jammer dit.

Mensen, dit zijn (voorlopige) adviesprijzen. Oordeel pas in december, of november, wanneer wij de definitieve prijzen bekend gaan maken!

Back
Bovenaan