Demo Katan 12-09-2009

Weinig fantsierijk, weinig opvallend qua effecten; weinig vernieuwend of verrassend. Wel goed, met harde bursts en goede kleuren. Maar met het grote aanbod producten in dit land red je het daar niet mee; bij míj in ieder geval.
Als Katan de enige in de buurt was, de enige keus om in te kopen, was ik er blij mee hoor. Maar dan zou ik wel voor m'n eigen gemoedsrust de ogen sluiten voor wat er onbereikbaar voor me is qua landelijk aanbod. Vergelijk nou het opvallende van Marijn met Katans producten, of de prijs/kwaliteitsverhouding van Bonfireworks met die van Katan. Ik vind het wel jammer dat mijn vorig jaar opgebouwde mening dit jaar een vervolg vindt :( 't Is niet anders. Meningen, meningen.

Tja wat moet ik hiervan zegen,het ene jaar moeten er cake's komen met 1 kleur en effect,en nu willen ze het weer anders zien.

Beste stuurlui zitten achter de pc en doen niets.

Wat een verademing, dat China Label. Eindelijk eens potten met 1 effect ipv al die mixed cakes. Heel goed.

Maar dan. Heb hier het idee dat Katan deze lijn heeft ontworpen voor hun eigen showtjes en tja, dan is het mooi meegenomen als er nog een paar centen mee te graaien zijn in de laatste dagen van het jaar. Heel jammer dit.

Eerst vind je het mooi en nu denk je dat katan gaat graaien?????:cry:

Als ik de films terug zie, dan ben ik ook lang niet zo overtuigd als dat ik zaterdag was met de demo. Ik weet gewoon dat die cakes echt overweldigend zijn, moordend tempo en grote boeketten, nu staan we op afstand, maar in de straat is dat monsterlijk hoor haha. :cool:
Raad iedereen aan een demo te zoeken waar ze deze cakes gaan schieten, gelet op het feit dat de prijzen ook lager kunnen zijn dan deze adviesprijzen, vind ik het toch wel érg interessant. :D

Vorig jaar de potten van Profi Line en Max Line gehad
Buurtactie is een prima idee omgerekend heb je dan al een aardige korting
Heb de potten van beide lijnen uitgezocht en Oud en Nieuw was Super in onze buurt
Met als resultaat dat wij gezamelijk met de buurt nu 2 x deze actie aanschaffen (let op wel effe voor 1500 Euro's )
China Label zou ik graag bij de actie erbij zien

Back
Bovenaan