Vragen aan Katan Vuurwerk

Oke zal wel mooi zijn ben zeer benieuwd naar alles wat ik heb gelezen paar post boven deze post. Single Shot, Prijzen van Profi. Het is goed om te zien dat Katan vuurwerk alles even goed gaat omschudden en kijken wat de beste ideeen en oplossingen zijn en om dit jaar zo goed mogelijk jaar van te maken.

Veel Succes!

Ik zou graag in de china label of eigenlijk overal wel wat meer potten zien met gewoon mooie grote pony's en dan beetje mixed.

aub niet zeg...met dat soort potten word je al dood gegooid...ben al blij dat er 1 effect in zit en daarbij zijn die China label potten goed in het tempo.
Daarbij is er al keuze te over qua peony's...wat zeg ik....ik denk dat 75% van het Nederlandse vuurwerk uit peony's bestaat.

Inderdaad Poziloc. Voor Peony's en mixed colours kan je bij elke importeur vrijwel iets op de gok kopen waarbij je 80% kans heb op deze combi!

Heerlijk juist om wat cakes die dezelfde effecten en kleuren schieten in een andere vorm dan peony's!

Ben ik het absoluut niet mee eens. Echte mooie volle boeketten van goede kwaliteit zie je bijna nergens. Dat zou ik graag meer zien.

Wat wil je met 15 gram...4 inch boeketten? Daarbij zijn de bombettes cylindrisch, wat het al moeilijk maakt om een perfect mooie ronde volle peony te fabriceren.

hoi zat effe filmpje te bekijken zag iets leuks
weet echter niet of dit mogelijk is voor een consumenten cake
dit stond erbij 3" golden wave to red swimming chrys. w/crackling pistil

yungfeng
ben beniewd

Ik denk dat zo'n effect te uitgebreid is om te bereiken met 15 gram. Teninste, zodat het ook duidelijk te zien is, anders hou je denk ik vrijwel niets over.

aub niet zeg...met dat soort potten word je al dood gegooid...ben al blij dat er 1 effect in zit en daarbij zijn die China label potten goed in het tempo.
Daarbij is er al keuze te over qua peony's...wat zeg ik....ik denk dat 75% van het Nederlandse vuurwerk uit peony's bestaat.

Wij stellen voor om in de purple rain,verschillende effecten te doen,maar alléén in het purple.Is dit iets????

Ik vind het een goed idee. Ik had de Purple Rain dit jaar als prijs (bedankt daarvoor :) ).
Voor een 500 grammer vond ik hem wel ietwat saai ondanks de mooie prijs van 29,75.
Wat wel goed was was het tempo (misschien wel iets te snel), de kleur, de burst en de helderheid van het effect.
Volgens mij een soort van dahlia effect... Ik vond wel dat het effect wat breder mocht zijn, als dat überhaupt al mogelijk is natuurlijk.

Verschillende effecten maakt dit product voor mij al wat aantrekkelijker, mits de prijs niet stijgt. Een product met één kleur schiet ik toch als snel per 2 en daar betaal ik liever niet de volle pond voor... maar dat doe ik als echte nederlander toch al graag niet :p
:bye:

Ik zou graag een mooie grote cake zien met grote pony effecten zoals ik al eerder vernoemde Voorbeelden neem bv Golden glorie van Brave and wichers die vroeger een prachtig effect had spinning tail to blue pony. Met prachtige grote boeketten. Of je kan effecten gebruiken zoals die in angel eyes (lesli)

lijkt me niet is beetje vroeg in het jaar he. Waar ik nog wel naar benieuwd is hoe dat nou zit met de freakactie die er vorig jaar ook al zou komen?

Back
Bovenaan