Gisteren, 12 september 2009, waren Vuurwerkcrew (Mike, Peter en ik) te gast bij Katan in Ulft voor het bijwonen van de jaarlijkse demonstratie avond voor detaillisten.
We hebben hier een geweldige avond beleefd. Een zeer gastvrije ontvangst, een demo tot in de puntjes uitstekend verzorgd.
Tijdens de demo zijn er 45 producten geshowd
Binnen de lijnen Profi en Maxx line zijn er geen nieuwe producten bijgekomen.
Maar Katan intoduceert wel een nieuwe lijn: China Label.
Deze lijn kent 13 artikelen.
Wij alledrie waren zeer te spreken over de effecten van deze lijn.
De kwaliteit is goed, de effecten zijn mooi,de boeketten zeer groot en de burst laat je broekspijpen wapperen.
We komen uitgebreid terug op deze demo door middel van een verslag welke Peter voor zijn rekening gaat nemen.
En binnen niet al te lange tijd zullen ook de gegevens van de nieuwe artikelen,inclusief films on line staan.
Vanuit deze plaats wil ik de directie van Katan Vuurwerk heel erg bedanken voor het gastvrije onthaal. De rit Hilversum-Ulft meer dan de moeite waard.
We hebben hier een geweldige avond beleefd. Een zeer gastvrije ontvangst, een demo tot in de puntjes uitstekend verzorgd.
Tijdens de demo zijn er 45 producten geshowd
Binnen de lijnen Profi en Maxx line zijn er geen nieuwe producten bijgekomen.
Maar Katan intoduceert wel een nieuwe lijn: China Label.
Deze lijn kent 13 artikelen.
Wij alledrie waren zeer te spreken over de effecten van deze lijn.
De kwaliteit is goed, de effecten zijn mooi,de boeketten zeer groot en de burst laat je broekspijpen wapperen.
We komen uitgebreid terug op deze demo door middel van een verslag welke Peter voor zijn rekening gaat nemen.
En binnen niet al te lange tijd zullen ook de gegevens van de nieuwe artikelen,inclusief films on line staan.
Vanuit deze plaats wil ik de directie van Katan Vuurwerk heel erg bedanken voor het gastvrije onthaal. De rit Hilversum-Ulft meer dan de moeite waard.