Demo intratuin Pijnacker 2-12-2010

tobias

VWC lid
Op 2 December 2010 wordt er een vuurwerk demo geschoten van de Intratuin Pijnacker, de demo zal plaatsvinden op het parkeer terein van de Intratuin.

verdere info:
waar: rijskade 1a 2641 NA pijnacker
wat: producten uit de collecties:diamond collection, Excellent en bonfireworks
wie: onbekend
hoelaat:+/- 19:00 uur
website: www.intratuinvuurwerk.nl

Ik ga hier even een kijkje nemen, vorig jaar ook wezen kijken en is me goed bevallen.

Groeten,

Tobias

Ik ga hier zeker proberen bij te zijn alhoewel ik het vorig jaar niet echt een super demo vond, maar dat had ook te maken met het honden weer wat het toen was :p

Ik ga hier ook wel een kijkje nemen, al is het slecht weer....ga gewoon weer onder het afdakje staan hehe.

P.s. demo word geschoten door dream

Ik ga denk ik ook wel ff kijken ja. Is maar 10 minuten rijden dus ben er zo.
Vorig jaar inderdaad niet zo'n beste show. Was echt kort maar we hadden een goeie plek.
We stonden zeg maar op de dijk en hadden prachtig zicht dus ja.
Kijken wat het weer dit jaar gaat doen, we zullen het zien.

Edit Pyroboy: Gelieve in correct Nederlands te typen inclusief interpuntie e.d. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorigjaar ook bij aanwezig geweest. Erg nat daarzo :-(
dit jaar paraplu meej nemen :-) Vorig jaar leuke demo gezien :-)

ben erg benieuwd naar de Thunder Tail van bonfireworks,hoop dat ze deze wel gaan schieten aangezien ze deze nieuw hebben.

mischien neem ik wel ff een camera mee.

zo weer thuis van een leuke demo ! , lekker snel alles geschoten + een een mooie finale, fimpjes komen z.s.m online.

Gr stefan

Had er graag bij willen zijn, had alleen andere dingen te doen. De knallen waren iig tot ver in Delft te horen. Welke is trouwens die erin komt 2:10? Is dat de Raccoon?

December maand - demo maand :), heerlijk het is weer begonnen met de winkeliers demo's her en der. Ik vond deze show stukken beter als vorig jaar en was dan ook aangenaam verrast toen ik filmpje bekeek. iemand trouwens enig idee welke cake er bij 3.00 omhoog werd geschoten met die goude effecten erin, het leken bijna een soort gouden falling leaves ?

Stefan : Toppie voor het filmen en het plaatsen :thumbup:

Donderdag avond ook naar de demo van de Intratuin in Pijnacker geweest.
Hier werden 21 producten geschoten + een finale .
Van de “Premium Serie” werden Magic stardust / blackbox finale / en de Blazing Sunset geschoten.
Van de “Proffessional Serie” werden Octopus/Puma/Raccoon / Alligator / Crocodile geschoten.
Van de “Exellent Serie” werden Flash / Thunder / Vulcano / Blizzard / Hurricane / Comet / en de Blast geschoten.
Nieuw in het assortiment was de producten van Bonfireworks.
Hiervan werden de volgende producten geschoten. Fantasy / Treasure Island / Big fantasy / Golden Dream (topper) / en de Thundertail geschoten.
Van de beste producten heb ik een film gemaakt. Aan gevuld met de verkoop prijzen van de Intratuin in Pijnacker.
Veel kijk plezier !!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan