pyro-freak
VWC lid
Super dat het weer gelukt is. Net als elk jaar present!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie de Startpost:Supergaaf dat deze wel doorgaat! Vorig jaar geweest en was top. Finale ook leuk, alleen het kleine kaliber zou ik deze editie weglaten. Staat er weer een mooie finale op de planning?
Ik heb hem in de agenda gezet!![]()
Zal dan wel van die Sportsereen afkomen... Daar stond vorig jaar een nogal agressieve parkeerwachter.Daar treden we verder niet over in details. Zonde van de tijd en energie. Maar als voorbeeld: zie onze oproep hierboven m.b.t. parkeren...
We laten ons niet kennen en blijven doorknokken om ook de traditie van onze Vuurwerkdemo te laten voortbestaan!!
Niet alleen daar vandaan...Zal dan wel van die Sportsereen afkomen... Daar stond vorig jaar een nogal agressieve parkeerwachter.![]()
Elk jaar komt er een paar honderd man en we hebben meerdere voetbalvelden tot onze beschikking. Dus ruimte zat.Is er een maximum capaciteit van bezoekers?
Als je op tijd bent dan kun je gewoon op de parkeerplaats van RKHVV, de voetbalclub waar we schieten, parkeren.@gizmo75 welke parkeerplaatsen raden jullie aan om te gebruiken voor de demo?
Elk jaar komt er een paar honderd man en we hebben meerdere voetbalvelden tot onze beschikking. Dus ruimte zat.
Maaruh..., en begrijp me niet verkeerd hoor, hoezo jouw specifieke vragen over de bezwaren en nu over de bezoekerscapaciteit?
Ah ok. Juist vanwege dezelfde "tentakels" was ik ook even op mijn hoede. Er zijn zoveel bezwaren ingediend... Dus no hard feelings, oke?Ik moet uren rijden om dit te kunnen aanschouwen.
Dus stel ik mij de vraag of de lokale autoriteiten het niet last-minute gaan afblazen.
Vertrouwen is bij mij een beetje zoek hierin - zeker nu het landelijke verbod definitief lijkt te zijn.
En dan natuurlijk de vraag of ik het op een redelijke afstand kan bekijken, dus de bezoekerscapaciteit.