Demo Hol vuurwerk 13-12-2012

Ik ben hier aanwezig, even de 6 elements etc op film zetten. Zijn er nog anderen die hier heen gaan ?

Hmmmm Danny of Vincer... een ex modje of een modje van de concurrent, uhhhh wie zou ik nu het liefst willen zien :D:D

We gaan gewoon met z'n allen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nog nooit geweest bij Hol, is het daar een beetje goed te parkeren of moet ik vroeg komen?

Ook niet onbelangrijk, bij de burgerking is de tweede whopper gratis. WHooop

Film van finale 2011:

Met alle respect hoor, maar wat jij post is de final van RF en niet de finale van Hol Vuurwerk. Vond het al zo raar toen ik het filmpje zag met ons logo er op en zat al te prakiseren wie van ons dat had gefilmd, maar de titel in het filmpje etc maakt weer een hoop duidelijk.
Maar ze mogen best zo'n finale neerzetten hoor vanavond :D

Dat dacht ik dus ook, maar hun linkte naar dat filmpje op hun website. En omdat ze aangeven dat de finale geschoten wordt door Royal, dacht ik dat het deze film was :).

Mijn bijdrage van de finale van gisteren van Hol Vuurwerk te Nieuwekerk aan de Ijssel :

Ps : ja er staat 2012l in de titel ipv 2012 :)

het is idd een vaag iets, ik heb het namelijk al bij meerdere shows gehoord. :D

Maar thanks voor de film torrie !!

Eigenlijk gisteravond op het laatste moment nog besloten om hier naar toe te gaan.

Was ik ff blij, echt een hele leuke demo.
Smaken verschillen, maar ik vond de finale helemaal ok.
Echt een mooi kleuren spektakel.

Wat mij opviel is dat de cake's van Royal op mij een stuk beter overkwamen dan tijdens de demo in Losser.
Misschien droogtijd?
Maar de boeketten kwamen veel beter over op mij, ook de thunder flower klapte er goed op los!

Volgend jaar weer hiernaar toe, aanradertje!!
Klappen waren harder

Back
Bovenaan