Demo Goudvuur Gouda 22-12-10

GOUDVUUR VUURWERK DEMOSHOW 2010

Op 22 december 2010 vindt de jaarlijkse Goudvuur Vuurwerkshow weer plaats.

Dit jaar is weer gekozen voor de mooie locatie bij de Goejanverwelle dijk in de wijk Goverwelle.

Alles boven de 250 gr. uit onze GOUDVUUR 2010 Folder plus een schitterende finale !!!

Locatie Goudvuur Vuurwerkshow - Rugby Football Club Gouda - Uiterwaardseweg 6 in Gouda

De GOUDVUUR VUURWERK DEMOSHOW start om 20.00 uur. De toegang is natuurlijk gratis.
Wij verzoeken wel iedereen, indien mogelijk, met de fiets naar het terrein te komen. De tribune en kantine zijn open.
Na de demo is er een mogelijkheid om een bestelling te plaatsen. Pin-apparaat aanwezig.

http://www.goudvuur.nl/VUURWERK-DEMOSHOW-Gouda.html

Ik was verleden jaar wel gegaan, heb zelfs iets gekregen omdat ik alles heb gefilmd:) Echt leuk en t was die 20 minuten (normaal doek er 5 min over) waard. In sneeuw is t inderdaad echt rot lopen als gekken. Maar ze hadden wel veel moois en de finale was gewoon echt GEWELDIG:) Dus, dit jaar ga ik zeker weer:)

Hopelijk herken ik jullie (2):P

Ik was er vorig jaar ook bij en zo goed als zeker dit jaar ook.
Vond wel tof die sneeuw, had toch wel apart sfeertje met die Demo.
Voor mij was het iets meer als 100 meter lopen, dus geen probleem haha.

Ik heb trouwens al de voorlopige schietlijst, hijs nog niet 100% af, maar dit wordt hem ongeveer:

naamloosmt.jpg

(Sorry als ik hem nog niet mocht delen! Maar ga er vanuit dat dit wel mag)

Meestal vraag je netjes aan diegene van wie je iets krijgt, of je het mag publiceren.
Dat is deze keer bij jou ontschoten, maar vraag het de volgende keer netjes.
Misschien stellen ze het helemaal niet op prijs.

Mooie lijst aan producten, ik kom ook wel even een kijkje nemen.

Meestal vraag je netjes aan diegene van wie je iets krijgt, of je het mag publiceren.
Dat is deze keer bij jou ontschoten, maar vraag het de volgende keer netjes.
Misschien stellen ze het helemaal niet op prijs.

Mooie lijst aan producten, ik kom ook wel even een kijkje nemen.

Mwah, meestal reporten ze t wel als ik t niet mag delen. Denk wel dat dit ook mag. En zo niet:) Dan hoor ik t wel van ze:D Volgens mij hebben ze t ook gezegd soort van, alleen ben ff die mail kwijt:) Vraag t wel nog een keer xD

Laatst bewerkt:
Ik wist niet daar er zoveel freaks waren in gouda!
Ik ben er weer bij dit jaar.

herdervriend bedankt voor de schietlijst, ziet er goed uit!

Vuurwerkdemo

GOUDA - De firma Goudvuur verzorgt op woensdag 22 december voor de tweede maal een vuurwerkdemonstratie op het veld van rugbyclub RFC aan de Uiterwaardseweg. De demonstratie begint om 20.00 uur. Na de demonstratie kunnen de aanwezigen een bestelling plaatsen. RFC is van plan er een gezellige avond van te maken. Immers, wat is een vuurwerkshow zonder gezelligheid? Spelers vand e vereniging gaan een bar en kraam bemannen voor de verkoop van glühwein, warme chocomel en warme Goudse stroopwafels. De opbrengst zal ten goede komen aan de juniorenpot voor activiteiten. Voor meer info: www.goudvuur.nl.

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1507103

Mooie schietlijst vind ik.
Ben vooral benieuwd naar de BigBoys, 2 Diamond Potten, en Bonfireworks.

Leuke demo, zo op die dijk.

Back
Bovenaan