DEMO Ede 10-11-2009

10 November 2009 vuurwerk DEMO te Ede

Plaats : Ede
Provincie : Gelderland
wie : Xena vuurwerk
wat : Vuurwerk DEMO
waar : op een terrein aan de Galvanistraat te Ede
tijd : tussen 22.00 uur en 23.59 uur.

Ook hier ga ik er vanuit dat het de besloten dealerdemo van Agri Retail BV betreft (Boerenbond/Welkoop).
Deze hebben meestal 2 avonden.
Hier zal dus Next-Generation, Lesli geschoten worden.

Ik heb nu bevestigd gekregen dat ik op deze demo aanwezig ben.. en niet op 3-10.
Het is een demo op het bedrijfsterrein van Agri-Retail BV.

Is het geen demo van Xena zelf? Want dan worden er totaal andere producten geschoten als van next-generation.

NEe maar de vuurwerkwinkel uit de des betreffende stad heet zo, tevens ook een professioneel schietbedrijf.

En mijn vraag is dan ook of dat het een demo van de winkel zelf is, of toch van welkoop/boerenbond!?

demo van Agri Retail.. hoofd achter Boerenbond en Welkoop.
Het is dus een demo waar de exclusieve lijnen: Next-Generation, Talk of Town en Whisperz, geschoten worden.

Hier is alvast de schietlijst voor deze demo (is dezelfde lijst als van 3 nov.)
Nieuwe producten (waarvan dus nog geen film bestaat) zijn dik gedrukt.

Schietlijst: 39 producten
Bengalium
Bubbles
Enigma
Nex night blitz
Next mystery mines
Breakdance
Eternal Flame
Banzai
Desertstorm
Tequila sunrise
Magnifique
Turn & Burn
Showcase
Fear factor
Fright night, nieuw
Vet goed potje

Free your mind
Mr. Dynamite

X-treme
Oorverdovend!
Bermuda

Next giant surpise
Heaven in your eyes
Nachtbraker
Viva la vida

Days of thunder
Poseidon
Milk!
Superbowl
Jumpshot, nieuw

Frozen
Chaos
Lazy daisy
Royal flush
Fasten your seatbelts

Midight miracle
Hot fuzz
Supernatural
Tomahawk

ooooh.. big smile na het zien van deze schietlijst:) Heb er nu al helemaal zin in:)

Hoop alleen dat het echt per product geschoten wordt,, en niet alles weer tegelijk.. dat was vorig jaar het geval!
Lesli heeft beloofd er nu een echte demo van te maken en geen show.. dus ik ben benieuwd.

Ben vanavond aanwezig geweest op deze demo.

Als eerste waren er vanaf 4u presentaties over Lesli, en vuurwerkverkoop.. voor genodigden. Dit zat goed in elkaar.
Ook het eten (stampot met worst) was lekker:)

De demo zelf zat goed in elkaar, mooi met schietlijst erbij.. en goede producten voorbij zien komen.
helaas ook wat minder goede producten.. of producten die kwaliteit/prijs veel te hoog lagen.. maar dit houdt je altijd.

Verder nog een tijdje met DarkSoul en Fireworkaddict staan praten.

Kortom een gezellige avond:)

Yes, was zeker een geslaagde demo. Prima weertje deze keer. Je merkte duidelijk kwaliteitsverschil ten opzichte van vorige week.
Lesli heeft dure producten. Erg veel té dure potten. Ja, er zitten zeker leuke effecten bij, en er zijn ook wel cakes met goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar je moet wel goed zoeken!

Ik heb één en ander gefilmd. De film kwaliteit is niet denderend, maar beter dan niets. Ik moet nog even kijken hoe ik de films online ga plaatsen. Het zijn namelijk .mts bestanden, die niet zomaar door YouTube en aanverwanten geaccepteerd worden... :S

Was een meer geslaagde avond dan die op de 3e deze maand.

Het weer was ons gunstig gestemd, geen regen en niet al te zware wind.
Maar alsnog vond ik het opvallend dat de cakes vaak verschilden (links anders dan rechts, gezien er per 2 geschoten werd). Of bijvoorbeeld een cake die dan een stuk langer door blijft gaan dan bedoelt is.
Dit kan gebeuren als het nat is, maar ik vind het toch net iets té vaak bij Lesli.

Je kon met dit weer wel een stuk beter de effecten zien, ze werden niet door de wind uit elkaar getrokken.
Maar over het algemeen gezien kan ik het met Pyroboy eens zijn dat de prijs/kwaliteit-verhouding scheef ligt... Prijzen van 60 tot zelfs 100 Euro :bonk: voor cakes die niet meer dan Euro 35,- zouden mogen kosten.

Ik heb ook zo goed als alle producten op film staan, echter is bij een aantal movies de kleur goud meer zilver geworden (door die fijne neon- en halogeen lamp was het lastig de witbalans correct in te stellen).

Gr. fireworkaddict

Back
Bovenaan