Demo Den Haag 27-12-2016 Happy Copy (Lekker Knallen)

moontan

VWC lid
Wanneer: dinsdag 27 december 2016
Waar: ,s Gravenhage
Tijdstip: 19.00 uur
Winkel: Happy Copy (Lekker Knallen)
Collecties Enlightment van Witte Vuurwerk en Wolff Dynasty

Vuurwerkshow-digitale-flyer-2016.png

Ik had er graag bij geweest, maar ik vind de keuze van de datum echt zwaar onhandig. Net voor de verkoopdagen :/

Nah ik zat er aan te denken om hier heen te gaan maar de schietlijst is echt mager en daar naast worden er in mijn ogen geen produkten geschoten waar ik warm van wordt. Denk dat ik dus maar kies voor Benthuizen waar ze VWT gaan schieten.

ERG magere demo :( Ben ik niet gewend van Happy Copy! Dan heb je de kans om zo laat in het jaar alle producten te schieten die ein-de-lijk binnen zijn gekomen, kies je alleen voor oudjes die iedereen al kent! Gemiste kans. En dan nog zo weinig artikelen ook. Erg zonde.

Het is dat ik praktisch om de hoek woon dat het soort van moeite waard is om te gaan. Speakerinstalattie ook een drama.

Kom op ze hebben zat goede producten om te tonen. Locatie is wel prachtig.

Groenlinksers zullen lekker overlast meldingen invullen ;)
Net als tijdens Vuurwerk op de pier.

Kon de finale horen op paar km afstand, lekker. :p

Erg kleine demo maar goed, vuurwerk is vuurwerk. Finale was wel leuk gedaan, maar jammer dat daar veel effecten in zaten die we bij de producten daarvoor ook al hadden gezien.

Locatie is top daar! Tip voor volgend jaar: schiet van elk product slechts 1 stuk (kan op die locatie) en zet dubbel zo veel producten op de lijst.

Back
Bovenaan