Demo Den Haag 11-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Den Haag
Wanneer: 11 december 2009
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Het hapje fast-food restaurants B.V.
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 20.00 uur
Collecties: Breeschoten Kruiterij
webinfo: http://www.hethapje.nl/index.php

VUURWERKSHOW;

Om ons spectaculaire assortiment te laten zien hebben wij in samenwerking met Xena (pyrotechnische organisatie) een vuurwerkshow georganiseerd. Op deze manier weet u precies wat u koopt, en komt u niet voor verassingen te staan.

popup.jpg

ben van de partij vanavond, ben benieuwd naar de rocking rodeo serie, lijken me fette blokken voor een redelijke prijs

Net geweest zag er goed uit :D. Alle cakes zagen er goed uit. Zat wel iemand iets van vlinders af te steken onder tussen wat minder was. En er ging er ook nog eentje fout, lift charge werkte denk ik niet echt naar behoeven. En ook nog is een bitterbal kunnen scoren! :cool:

groeten,

Pow

Zeker leuk.... Alleen was het jammer dat maar een handjevol mensen heeft kunnen horen wat er nou werd afgestoken... Als ik kijk naar de Rijswijkse Vuurwerkhal was dit daar toch wel iets beter geregeld, in de vorm van goede audio en het uitdelen van schietlijsten.

Maar zeker de moeite waard (Het was natuurlijk ook de eerste show van het Hapje)

en dat was de eerste van het hapje in het zuiderpark.... geluid liet het een beetje afweten, maar over het geheel een nononsens show van wat er te koop was.
4440 van ferro is een mooie, en de rodeo serie wel leuk voor die prijs.
hopelijk volgend jaar het zelfde weer en bv een afschietlijst

Voor eerste keer was het best goed, dit kan ieder jaar alleen maar beter worden. :D

Laaste "finale" was wel mooi. :)

Back
Bovenaan