M moontan VWC lid 30 nov 2016 #1 wanneer: 23 december 2016 waar: Delft locatie: Schaatsbaan Schoenmakerplantage tijdstip: 19.00 uur winkel: Delfts Vuurwerkpaleis collectie: Cafferata
wanneer: 23 december 2016 waar: Delft locatie: Schaatsbaan Schoenmakerplantage tijdstip: 19.00 uur winkel: Delfts Vuurwerkpaleis collectie: Cafferata
recemonster VWC lid 30 nov 2016 #2 Datum en tijd kloppen niet Moontan. De vuurwerk demo zal zijn op 17 december om 21:00 uur.
M moontan VWC lid 3 dec 2016 #3 recemonster zei: Datum en tijd kloppen niet Moontan. De vuurwerk demo zal zijn op 17 december om 21:00 uur. Klik om te vergroten... Ik heb deze datum doorgekregen van de organisator zelf!! Dus ga ik gelijk aan de bel (mail) hangen.
recemonster zei: Datum en tijd kloppen niet Moontan. De vuurwerk demo zal zijn op 17 december om 21:00 uur. Klik om te vergroten... Ik heb deze datum doorgekregen van de organisator zelf!! Dus ga ik gelijk aan de bel (mail) hangen.
recemonster VWC lid 3 dec 2016 #4 moontan zei: Ik heb deze datum doorgekregen van de organisator zelf!! Dus ga ik gelijk aan de bel (mail) hangen. Klik om te vergroten... Het klopt wel dat de 23ste een show zou zijn alleen deze is verplaatst naar de 17e.
moontan zei: Ik heb deze datum doorgekregen van de organisator zelf!! Dus ga ik gelijk aan de bel (mail) hangen. Klik om te vergroten... Het klopt wel dat de 23ste een show zou zijn alleen deze is verplaatst naar de 17e.
M moontan VWC lid 3 dec 2016 #5 recemonster zei: Het klopt wel dat de 23ste een show zou zijn alleen deze is verplaatst naar de 17e. Klik om te vergroten... Dank je. Wat mij betreft mag dit topic dan op slot om verwarring te voorkomen.
recemonster zei: Het klopt wel dat de 23ste een show zou zijn alleen deze is verplaatst naar de 17e. Klik om te vergroten... Dank je. Wat mij betreft mag dit topic dan op slot om verwarring te voorkomen.