Demo: De Koperen Jan Groningen 14 december 2013

Richardus

VWC lid
14 december aanvang 19.30 een demo van

De Koperen Jan
Noodweg 6
9746 TD Groningen

Tel/Fax: 050-5566220

Email: [email protected]

Collectie: Broekhoff (Vitalli), Dream Fireworks, BKV (Dragon Line)

Volgens mij gewoon daar op hun terrein. Zal wel op het weiland geschoten worden terwijl publiek op het terrein bij de boerderij staat.

Ving gister op dat in de finaleshow alle leftovers van Vitalli voorbij komen, dat wordt niet meer verkocht (helaas!) dus wordt ook als demo niet verder getoond. Enkel Kruiterij en Dream in het assortiment dus op de demo.

Het is voor mij bijna 10km fietsen en ik begin snipverkouden te worden, maar ik kachel er straks toch nog maar even heen :D

Een demo met horten en stoten. Niet echt indrukwekkend. De potten van bonfire o.a. crackling meteors en treasure island staken er met kop en schouders bovenuit terwijl dit niet hun voornaamste handel is. Verder prima geregeld met een ingerichtte winkel, een bakje koffie met cake.

Sluit mij aan bij de bovende reactie. Ook viel het Richard(us) en mij op dat de blokken met falling leaves zeer matig waren. Dit kwam niet alleen door de wind.

Een demo met horten en stoten. Niet echt indrukwekkend. De potten van bonfire o.a. crackling meteors en treasure island staken er met kop en schouders bovenuit terwijl dit niet hun voornaamste handel is.
Dat waren meteen de enige 2 van Dreamfireworks die positief opvielen, de rest is echt bizar veel matiger dan vroeger (Treasure Island trouwens ook). Man, die Earcatcher is echt nog maar een rommelige glimps van de originele geniale bak. Crackling Meteors viel mij ook mee, die falling leaves bakkies echt schaamachtig, laat staan dat ene ding van €80 Volcano huppelepup. Maar Koperen Jan verkoopt nu de hele lijn van Dreamfireworks hè, naast BKV, dus zeker wel hun voornaamste handel tegenwoordig :) Over BKV: die Bareback Riding...sleeeeecht :frusty:

Och, ik vond het wel een gezellig kleinschalig demootje :)

Back
Bovenaan