Demo Breedijk vuurwerk Leerdam 15-12-2010

p-aart-y

VWC lid
Waar: Leerdam
Wanneer: 15 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Breedijk vuurwerk (Hubo)
Wat: demo consumentenvuurwerk
Locatie: Voetbalclub LRC Bruininxdeelsekade 4 4143 LM Leerdam
Tijdstip: 19.00 uur
Collecties: ------
Website: www.breedijkvuurwerk.nl

Verder nog geen info kunnen vinden.

Was hier ook aanwezig, lekkere finale overigens!

Leuke producten zaten erbij maar er waren 2 cake's bij die me in positieve zin deden verrassen. Dat was de REVOLVER en de ZOMBIE beide afkomstig van de nieuwe lijn THE ONE AND ONLY!

Groetjes,

Dan kunnen wij elkaar de hand schudden Cor, vooral de Revolver was mij in positieve zin opgevallen (wat een knallen zeg en nog best mooie blinkers ook), maar ook achter de Zombie had ik een dikke plus staan! Daarnaast vond ik de Ballroom Blitz ook erg mooi (mooie zilveren blinkers die best lang blijven hangen).

Was na afloop ook nog even op zoek gegaan naar de dummy van de Revolver, maar die heb ik niet kunnen vinden, volgens mij was jij er ook naar op zoek of niet?

Verder zag ik ook de dummy staan van de Secret Sign pijlen, maar in de folder staan die niet, weet jij daar misschien iets vanaf?

Overigens vond ik de Take Off een beetje tegenvallen qua burst dit keer. De kleuren waren wel mooi, maar verder vond ik hem wat slapjes...:bonk:

Revolver stond er inderdaad niet tussen, tenminste niet gezien! Volgens het foldertje is het een lang gerekte cake en die heb ik niet zien staan! Van die pijlen weet ik helaas niks.

Maar even over de Revolver: op de schiet lijst staat dat hij 4 keer is geschoten tijdens de demo, en 2 keer in de finale... dan is het wel logisch dat hij zo mooi uitkwam! Ben daarom nog wel een beetje aan het twijfelen aangezien mijn bestelling zo goed als rond is!

Ja, maar van die 4 zaten er dus 2 in de finale en tijdens het gewone demo gedeelte werden er dus ook 2 geschoten een stuk uit elkaar net als bij alle andere cake's :wink: Of bedoelde je niet dat er bij het gewone demo gedeelte 2 per post werden geschoten? Wat dat was dus volgens mij niet zo!

Ik twijfel ook nog erg over deze, mijn budget is eigenlijk al te ver uitgerekt... Misschien dan maar voor volgend jaar in de gaten houden, aangezien ik dit jaar ook nog wat dingen van de Dragon Line van BKV aan mijn collectie wil toevoegen :rolleyes:

Ik deel mijn gedachten met mijn bovengangers, revolver, zombie en ballroom blitz vielen mij ook in positieve zin op. De finale was kort maar erg krachtig :D

Vond trouwens wel dat het een stuk rustiger was dan vorig jaar, nog meer mensen die dat opviellen?

Was inderdaad erg rustig ja... Wat ik ook vreemd vond is dat er op de folder stond dat de demo om 19:00 uur zou beginnen, op de schietlijst stond 19:30 en toen ik binnen naar de dummy's stond te kijken (wat is die Bounce een achterlijk groot ding zeg), hoorde ik opeens knallen en bleek dat de demo al begonnen was (om 19:15 uur) :bonk:...

Back
Bovenaan