[DEMO] Benthuizen 22-12-2023

En wil je naar een show gaan kijken die net door kan gaan wat betreft de windsterkte.. kun je er vanuit gaan dat de effecten totaal verwaaien :sad:

Tja enige wat je dan nog redelijk kan beoordelen is de burst knal ten opzichte van andere boxen die dan geschoten worden.

Zojuist een bericht ontvangen vanuit Vuurwerktotaal Zoetermeer. Rond 17:00 uur is er hopelijk meer nieuws over hoe de wind zich zal ontwikkelen rond 20:00 uur. Het is dus vooralsnog spannend of het door kan gaan. Zodra er meer bekend is dan hoor ik het en zal ik het hier in het topic delen.

Goed om te zien dat de intentie er is om de show echt door te laten gaan.
Maar we blijven tussen nu en eind eerste kerstdag non-stop die harde wind houden lijkt het.

Buienradar geeft BFT4 aan, behalve om 20.00 dan ineens ist BFT5. En bij BFT5 gaatt niet door. Maar goed blijven hopen.

Het lijkt hier op zo'n 2 km afstand van de schietlocatie iets rustiger dan eerder vanmiddag. Volgens website Weerzoetermeer (meetpunt hier in de wijk) vandaag meeste tijd windkracht 4-5, met uitschieters bij de windstoten van ruim windkracht 5. Ik houd toch nog beetje hoop, ben benieuwd!

Het lijkt hier op zo'n 2 km afstand van de schietlocatie iets rustiger dan eerder vanmiddag. Volgens website Weerzoetermeer (meetpunt hier in de wijk) vandaag meeste tijd windkracht 4-5, met uitschieters bij de windstoten van ruim windkracht 5. Ik houd toch nog beetje hoop, ben benieuwd!

Net gefietst hier. Werd van m’n fiets geblazen bij de flats. Dus windkracht nog steeds krachtig. Helaas. En naar 20u zou het nog iets toenemen. Mijn hoop is dus lager.

Nou hier in Meerzicht waait het gevoelsmatig veel harder. Ik houd geen rekening met het door gaan iig.

Vreemd dat er nog niets bekend is. Anders had ik nu moeten vertrekken, ik gok dat het een ritje voor niets zou worden voor mij.

Vreemd dat er nog niets bekend is. Anders had ik nu moeten vertrekken, ik gok dat het een ritje voor niets zou worden voor mij.
Facebook bericht

Helaas helaas ... We krijgen geen groen licht voor de vuurwerkshow omdat de wind onvoldoende is gaan liggen.
We hadden graag een mooie show neergezet, maar zonder toestemming mogen we helaas niet schieten 😥
Gelukkig hebben we in onze webshop bij elk product een productvideo, zodat je alvast een klein beetje in de stemming kunt komen, en je vuurwerk kunt uitzoeken🎇🎇 dan maar extra knallen tijdens de jaarwisseling!! 🎇

Heel erg jammer, maar zeer begrijpelijk. Reed er net langs en er staat echt heel erg veel wind. De vlaggen staan helemaal strak. Hopelijk wordt er volgend jaar weer een demo georganiseerd.

Back
Bovenaan