[DEMO] Benthuizen 22-12-2023

Torrr

VWC lid
Winkel: POS Kaart Vuurwerktotaal
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Benthuizen
Datum: Vrijdag 22 december 2023
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Pyromax
Max. kaliber: ...
Collectie: Vuurwerktotaal
Bijzonderheden: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
De agenda met demo's begint weer lekker vol te lopen. Dit is altijd een prima demo, fijne locatie met voldoende parkeergelegenheid en doorgaans een goede schietlijst. Gaat hier in ieder geval weer in de agenda.

Ik heb van de eigenaar van Vuurwerktotaal Zoetermeer zojuist de schietlijst ontvangen en die mag ik hier op het forum delen. Ik vind het een aantrekkelijke schietlijst en kijk er ontzettend naar uit. Vooral erg benieuwd naar de Code Red (nieuwe batch), The Legend en de Siqnature Show. Een aantal andere artikelen op de lijst hebben we afgelopen week al live gezien tijdens een show.

Screenshot_20231211_110729_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20231211_110747_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20231211_110755_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20231211_110809_Samsung Notes.jpg

Gezien de weersvoorspelling zal deze demo wel afgelast worden ben ik bang. Het is een beetje op de zaken vooruit lopen maar windkracht 6 lijkt mij veel teveel van het goede.

Gezien de weersvoorspelling zal deze demo wel afgelast worden ben ik bang. Het is een beetje op de zaken vooruit lopen maar windkracht 6 lijkt mij veel teveel van het goede.

Was deze demo vorig jaar ook al niet afgelast vanwege de wind? De voorspellingen zien er niet goed uit.

Ik vrees dat hij dit jaar niet door gaat, verwachtingen zijn nu windkracht 5. Weliswaar droog, maar schieten met 5 mag toch niet of ?

Klopt inderdaad, 9 m/s is de grens als ik het goed heb ( windkracht 5 ). Kans lijk me zeer klein dat het doorgaat.

Klopt inderdaad, 9 m/s is de grens als ik het goed heb ( windkracht 5 ). Kans lijk me zeer klein dat het doorgaat.

En wil je naar een show gaan kijken die net door kan gaan wat betreft de windsterkte.. kun je er vanuit gaan dat de effecten totaal verwaaien :sad:

En wil je naar een show gaan kijken die net door kan gaan wat betreft de windsterkte.. kun je er vanuit gaan dat de effecten totaal verwaaien :sad:

Ja precies, was bij Avri ook écht de vraag en dat kon net aan doorgaan. Het was toen we onderweg waren nog de vraag of het niet nog afgelast zou worden. En het was aardig in de soep gelopen door de regen die op de dag was gevallen. En de wind verpeste de effecten ook aardig en cakes die snel in de fik gingen, was niet een leuke demo voor Avri helaas. Uiteindelijk vooral sneu voor de winkel natuurlijk. Hopen voor deze winkel dat het nog gewoon door kan gaan, al lijk me de kans erg klein.

Mocht het door gaan (dat ik voor iedereen hoop) ben ik nog even aan het twijfelen om er zelf heen te gaan maar vooral kunnen.

Als het een beetje mee zit kan ik er net optijd zijn, maar is het die 1uur 40min rijden waard, vast wel.
De schietlijst spreekt me wel aan en zie ook een goed aantal producten die ik zelf in bestelling heb staan.

Hoop van zegen

Ik ben bang dat deze niet door gaat, wind is hier nu 7 en morgen zitten ze tussen 5 en 6 in. Als ze dan schieten ( wat niet zou mogen ) dan kan ik thuis blijven want dan zie ik het hier voorbij komen.

Edit wordt net gebeld door Pos Benthuizen, de beslissing wel of niet door gaan wordt pas morgenmiddag genomen.

Back
Bovenaan