[Demo] Benfried Moerkapelle 20 december 2017

Torrr

VWC lid
Datum: 20-12-2017
Plaats: Moerkapelle
Provincie: Zuid-Holland
Adres: Bredeweg 28
Tijd: 19:00 uur
Winkel: Benfried Moerkapelle
Schiet bedrijf: Delft Fireworks Events
Collectie: Cafferata

Gisteren met Stefantvs wederom hier geweest, kwamen hier Herdevriend en Snor tegen, ook lid van dit forum. We hebben een demo gezien met matige tot geweldige producten die echter een behoorlijk prijskaartje om hebben hangen. Wat ik al jaren zeg : Cafferata heeft in mijn ogen kwalitatief het mooiste vuurwerk, maar je betaald er ook naar.
Grootste verrassing was echter de goedkoopste cake ( vraag me nog steeds af of het hier een sample betrof ) , en dat was de Wild Digger. Daar naast blijft de Palm Sensation echt een top waaier.
Morgen wederom een demo van Benfried, echter dan in Den Hoorn, gaan we hier nogmaals genieten en hopen dat ik dit maal de finale wel kan filmen ( die trouwens bij deze demo niet veel voorstelde )

Leuk jullie ontmoet te hebben :)

Beelden van mijn kant:

Bron: RFGFireworks

17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-1.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-2.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-3.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-4.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-5.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-6.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-7.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-8.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-9.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-10.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-11.jpg
17-12-20-Vuurwerkdemo-Moerkapelle-beste-12.jpg

Gisteren met Stefantvs wederom hier geweest, kwamen hier Herdevriend en Snor tegen, ook lid van dit forum. We hebben een demo gezien met matige tot geweldige producten die echter een behoorlijk prijskaartje om hebben hangen. Wat ik al jaren zeg : Cafferata heeft in mijn ogen kwalitatief het mooiste vuurwerk, maar je betaald er ook naar.
Grootste verrassing was echter de goedkoopste cake ( vraag me nog steeds af of het hier een sample betrof ) , en dat was de Wild Digger. Daar naast blijft de Palm Sensation echt een top waaier.
Morgen wederom een demo van Benfried, echter dan in Den Hoorn, gaan we hier nogmaals genieten en hopen dat ik dit maal de finale wel kan filmen ( die trouwens bij deze demo niet veel voorstelde )

Zaterdag de demo pas.

Gisteren ook heen geweest, ff leuk maar daar blijft het bij. Ik sla Den Hoorn wel over rij wel naar Vijfhuizen voor andere demo.

Back
Bovenaan