[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

Knettermans

VWC lid
Winkel: Avri Bloem- en tuincentrum
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Oosteind
Datum: 9 december 2023
Tijdstip: 20.00
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: 3"
Collectie: Wolff
Bijzonderheden: 21 Wolff producten in de demo, finale t/m 3" met 431 que's!

Schietlijst:
Alaska
Whiplash
The Aftermath
Familie Fortuin
Cool Beauty
Return of the Phoenix
Master Mind
Pyro League
Pyro Bliss
Blue 'M Up
Full Assault
Infinity
Chain Reaction
Rainbow (Something Different)
Power House (Ass.)
Supercharged
Ghostbuster
Sledge Hammer
Final Arcade
The Exile
Maximizer

Laatst bewerkt:
Een leuke demo, vorig jaar voor het eerst geweest en was erg leuk. Veel freaks zijn hier aanwezig volgens mij.

Vorig jaar geweest, heel erg koud toen, maar heerlijk sfeertje met de mist er bij.
Ook veel freaks gesproken en gezien. Dit jaar staat die weer in de agenda.

Ik weet niet welke bron Knettermans heeft gebruikt? Maar wees gerust, op 9 december schiet dfp.

Waarom Knettermans UFX van onze collega hier neerzet, geen idee!

We zijn de eindshow al aan het programmeren:wink:

Was een leuke demo en een goede eindshow vorig jaar. Het is niet naast de deur maar de demo's zijn een beetje uitstervend en een leuke eindshow is ook mooi meegenomen natuurlijk. Dus ik ben hier ook aanwezig.

Deze stond al op de lijst om in de gaten te houden. Dit is goed nieuws. Vorig jaar voor het eerst aanwezig geweest en dat is erg goed bevallen. Ik was erg onder de indruk van een aantal Wolff producten en ook de show was geslaagd. Fijn dat ook DFP dit jaar de demo en show weer zal schieten, want dat is reden genoeg om weer de auto in te stappen. Vorig jaar was het top. Uiterst sfeer verhogend om veel forumleden te spreken op zo'n koude decemberavond en met zijn allen de passie te delen. Ik kijk er alvast naar uit.

Ik weet niet welke bron Knettermans heeft gebruikt? Maar wees gerust, op 9 december schiet dfp.

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2023-12146.html

Waarschijnlijk heeft Knettermans ook de bekendmakingen in de gaten gehouden. Hier staat heel duidelijk U-fx B.V. vermeld. Maar goed om te weten dat DFP weer van de partij is :handsup:

Fijn dat ook DFP dit jaar de demo en show weer zal schieten, want dat is reden genoeg om weer de auto in te stappen.

Het is een stukje tuffen, maar helemaal mee eens met bovenstaande. Dus in de agenda en op een zaterdag moet het te doen zijn. Misschien kan er een carpooltopic worden geopend?

Bedankt voor de correctie! Hoewel ik me zo geen UFX show voor de geest kan halen ben ik blij dat DFP van de partij is!

De naam U-fx B.V. komt inderdaad uit de officiële bekendmaking.

Was een leuke demo en een goede eindshow vorig jaar. Het is niet naast de deur maar de demo's zijn een beetje uitstervend en een leuke eindshow is ook mooi meegenomen natuurlijk. Dus ik ben hier ook aanwezig.

Helemaal mee eens, zoek me suf voor een leuke demo nadat de ano demo niet door is gegaan. Veel demo’s allemaal in het noorde, deze is 15 min rijden voor mij. Ik ben 100% aanwezig, was vorig jaar echt top

Na het afgelasten van de ANO demo zal dit de eerste demo voor mij worden dit jaar en gezien het beperkte aanbod aan demo's in de regio zal er nog maar 1 bij komen. Wat demo's betreft een karig jaar...

Dit jaar opnieuw aanwezig! Vorig jaar ook de zelfde ervaring met de mist en de sfeer tussen de mensen.
Fijne parkeerplaats en snel weer vertrokken.

Ben zelf aanwezig om 19:30

We gaan dit jaar in de finale naar 3". Finale past volledig bij de tijd van het jaar en bevat 431 que's!
De demo zal bestaan uit een mooie mix van losse cakes, sets van cakes en kleine en grote compounds.

We gaan dit jaar in de finale naar 3". Finale past volledig bij de tijd van het jaar en bevat 431 que's!
De demo zal bestaan uit een mooie mix van losse cakes, sets van cakes en kleine en grote compounds.

Dat klinkt goed! Ik heb er al zin in :)

Jullie maken er ieder jaar weer iets moois van Bob, erg veel zin in.
Als de schietlijst al eerder gedeeld mag worden dan laat maar komen.

Back
Bovenaan