Demo AVRI Bloem- en Tuincentrum Oosteind 20 december 2013

Stad/dorp: Oosteind (NB)
Datum: 20-12-2013
Tijdstip: 19:30
Schietbedrijf: DFP (Dutch Fireworks Professional)
Max. kaliber: consumenten
Bijzonderheden: Winkel demo

Beste Mede-freaks,

Vrijdag 20 december is er weer een vuurwerk demo van de AVRI. Zoals hier boven aangegeven start de demo om 19.30 uur. Nadat de producten geshowd zijn is er nog een finale op muziek!!
Na de demo kunnen jullie in de showroom een lekkere warme oliebol komen halen en staat de warme chocomel of gluwijn klaar.

Dit jaar is het assortiment van de AVRI uitgebreid met de maxxtreme en pyrobandits collectie van Wolff. De demo zal alleen bestaan uit producten van Wolff uit de collecties Dynasty, Full Loaded, Specials, Maxxtreme en Pyrobandits.

Ik hoop jullie vrijdag 20 december bij de AVRI te zien!

Gister een zeer goede demo gezien bij de Avri in Dongen, met een lekkere finale op muziek.
Vooral de Cruelty en de Red Heat vielen me op. Cruelty door het lekkere tempo in combinatie met de mooie tips. En de Red Heat heeft een groot effect, echt bizar. Dikke aanrader hoor.

In de finale was de silver salute weer heerlijk!

Was weer een geslaagde demo! Met dank aan de mannen van Dutch Fireworks Profesionals!

Ik heb nog wat foto's van de opbouw van de show die ik nog zul uploaden.

Ik heb inderdaad ook een heerlijke finale gezien vanaf het schietveld. Omdat ik de omroeper was helaas niet kunnen filmen. Hoop dat iemand nog een filmpje van de finale heeft. De red heat's samen met de silver salute waren een prachtige afsluiter! Sowieso was de Red Heat voor mij DE TOPPER van de avond. Vond deze nog mooier dan de Alcatraz (persoonlijke smaak)

Daarnaast is de combinatie van de red heat samen met de silver salute een aanrader. De blinking mines van de silver salute passen perfect bij de zilver blinking van de Red Heat.

Nogmaals iedereen bedankt voor het komen en DFP voor het schieten!!

Back
Bovenaan