[Demo] Avri Bloem en Tuincentrum Oosteind - 10 december 2022

Gisteravond ook met een maat gaan kijken. Zelf nooit zo'n fan geweest van Wolff maar gisteravond toch een aantal pareltjes voorbij zien komen.
Qua cakes sprongen de Decibel, Stars over Vienna en Outcast er voor mij uit.

Bij de compounds viel mij op dat er gigantische verschillen waren qua burst. Toppers van de avond voor mij de Starbuster en Tycoon. Obsessed zeker geen slechte bak maar ben blij dat ik hem niet heb besteld.

Oh, wat was er minder aan de obsessed dan?

Ik heb gisteren ook een leuke demo beleefd. Heerlijke oliebollen trouwens ook. De schietlokatie vond ik wat vreemd, met die weg ertussen. Ik had graag wat dichterbij gestaan, maar dat mocht eigenlijk niet. Hoewel er uiteindelijk toch allemaal mensen vlak langs de weg stonden.
Heel spijtig dat de rook precies naar het publiek toe ging. Dat heb je natuurlijk niet in de hand, maar de mist was ook al kantje-boord. Het zicht werd in de finale echt flink belemmerd. DFP had een leuke finale neergezet, al had ik er misschien iets meer van verwacht. De eerste helft werd echt heel strak als pyromusical geschoten, maar daarna kwamen trage prof effecten die geen samenhangend geheel vormden.
Toppers met de demo waren Lunatic (verrassing van de avond), Tycoon en Starbuster. Obsessed was ook goed, maar maakte minder indruk dan Starbuster, terwijl ie fors duurder is.

Is denk ik meer een persoonlijk dingetje maar ik vind dat die een echte finale mist. Tycoon werd daarvoor geschoten en die pakte mij gelijk veel meer

Aha dat snap ik. De tycoon is idd misschien indrukwekkender door het hoge tempo. Heb zelf voor de obsessed gekozen vanwege de langere tijdsduur en het feit dat die €40 goedkoper was dan de tycoon. Maar beide zijn erg gaaf!

Ah shit man, deze gemist, letterlijk een paar straten verderop voor mij. Had het wel gehoord maar kon het vanuit mijn woonkamer net niet zien. Heb ook helemaal geen info voorbij zien komen en zie helaas dit topic nu pas.

Back
Bovenaan