[DEMO] ANO vuurwerk - Milheeze 27 november 2021

tobias

VWC lid
ANO vuurwerk 2021 DEMO + SHOW

Winkel: Ano Vuurwerk
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Milheeze
Datum: Zaterdag 27 november 2021
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Vuurwerkbunker.nl
Max. kaliber: Professioneel t/m 100mm
Collectie: O.a. VWB Space Power en Argento NL
Bijzonderheden: Op 27 november organiseert ANO vuurwerk - Milheeze wederom de jaarlijkse demo gevolgd door een spectaculaire finale show!

Het programma:

18.00 - showroom open
20.00 - start demo
20.30 - start finale show
20.45 - showroom open + demo aanbiedingen

Dit jaar wordt de eindshow van de demo verzorgt door Vuurwerkbunker.nl De samenwerking met vuurwerkbunker is tot stand gekomen omdat ANO vuurwerk de VWB Space Power collectie en de Argento NL collectie in het assortiment heeft opgenomen. Het mag eindelijk weer en we gaan er een leuk feestje van maken met een verrassende eindshow!

Laatst bewerkt door een moderator:
En deze zetten we weer in de agenda.

Schietbedrijf: Vuurwerkbunker.nl

Opvallend en dat schept gelijk wat verwachtingen! Heb er nu nog meer zin in haha.

De finales waren altijd bijzonder goed.
Vuurwerkbunker heeft een mooie uitdaging om aan die standaard te voldoen

We gaan wellicht weer wat door het land toeren de laatste weken van het jaar. Kijk er naar uit. Ook deze staat genoteerd.

Traditiegetrouw de eerste winkeliersdemo. Ik ga hier dan ook zeker weer proberen om bij te zijn. Altijd lekker deze, de aftrap van het demoseizoen!

Het is toch verder geen evenement oid aangezien het openbaar is zonder toegang etc? Zelfde als de Mascleta Nocturna in Eibergen of gewoon een markt bijvoorbeeld. Tot nu toe zouden daar geen restricties op zitten. Geen idee hoe dat natuurlijk na 12 november zou zijn maar dit lijk me tot nu toe gewoon mogelijk.

Dat van Holten was alweer anders omdat dat wel als een evenement wordt gezien doormiddel van ondere andere een toegangsbewijs, omheind gebied.

Kleine aanvulling: ik zie wel dat het begrip evenement vergroot is, zoals het begrip 'open evenement' zoals een kerstbraderie. Ik denk dat een demo onder een grijs gebied valt ( of gewoon uberhaupt buiten het begrip 'open evenement' ) waar de ene gemeente misschien moeilijker over doet dan de ander.

Als ik hier slapende honden mee wakker maak zal ik dit uiteraard verwijderen maar dat lijk me niet.

Zo lang ee grote concerten en feesten als thunderdome doorgaan, horeca open blijft wil ik nog steeds geloven tegen beter weten in dat her door gaat. Mijn geduld en begrip voor deze overheid is op!!!

Back
Bovenaan