Er liep gisteren een ,journalist' van het Eindhovens dagblad rond in de winkel.
Ja, twee volgens mij. Een voor een video, de ander voor een artikel. Wel benieuwd wat die gaat schrijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er liep gisteren een ,journalist' van het Eindhovens dagblad rond in de winkel.
Dance monkey en de bulldozer waren de toppers de rest was allemaal maar zozo..
Ik ben afgelopen zaterdag ook aanwezig geweest bij de demo. Ik mocht helpen bij het opbouwen van de finaleshow en na een rit van ruim 1:30 uur kwam ik rond een uur of 8:30 uur aan in Milheeze. Onderweg genoten van wat wegtrekkende mistbanken en de zon die prachtig op kwam. Toen het vuurwerk voor de finaleshow eenmaal was gearriveerd, konden de handen uit de mouwen. Samen met een maat en tevens forumlid zijn we heerlijk bezig geweest met een positie shells en alles verliep voorspoedig. Het weer zat mee, de sfeer was top, alles goed voorbereid, het gezelschap erg fijn en dan verloopt alles ook gewoon erg voorspoedig. Het blijft geweldig om op zo'n manier met de geweldige passie bezig te zijn en dat te kunnen delen met andere liefhebbers op een schietveld, die de passie op dezelfde manier beleven. Tijdens maar ook zeker na het opbouwen hebben we ontzettend genoten van de top kwaliteit producten die aanwezig waren. Van artikelen van ABA en Ricasa tot aan de artikelen van Red Wire/Xena. Ik kan hier geen genoeg van krijgen en gelukkig staat er dit jaar nog het een en ander in de agenda. Ook complimenten voor de mensen van Ano. Geweldig om te zien dat het hier echt nog om een familiebedrijf gaat en daarnaast erg gastvrij. Aan Brabantse gezelligheid absoluut geen gebrek. We waren ruim optijd klaar en dus heb ik de showroom goed kunnen bekijken en dat was echt optimaal genieten. Ontzettend sfeervol ingericht met alle Chinese rode lanterns, draken, oude dummies en graffiti. Aan sfeer absoluut geen gebrek bij Ano. Daarnaast erg fijn om weer nieuwe artikelen in actie te zien en de eindshow was wederom fenomenaal. Wat een geweld. Ik kijk weer terug op een zeer geslaagde dag en wat blijft het mooi om op zo'n manier met de hobby bezig te zijn.
Hierbij nog wat foto's die ik heb gemaakt tijdens het opbouwen.