Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2016

moontan

VWC lid
Stad/dorp: Milheeze
Datum: 26 november 2016
Tijdstip: 20:00
Bijzonderheden: Finale met consumentenvuurwerk en professioneel vuurwerk
Collecties: China Red, Katan, Witte Vuurwerk, Rubro, Vuurwerktotaal, Wolff, Vuurwerkmania, Pangu en Royal Fireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
DAMN!

Dat weekend zit ik in Belgie met de familie.... Fack ook dit jaar had ik hier graag bij willen zijn, maar het kan niet altijd mee zitten.

Vorig jaar vonden wij het erg leuk. Jammer dat toen de muziek uitviel tijdens de finale. Hopelijk kunnen we dit jaar er weer bij zijn.

Ik ga er niet meer voor rijden, viel de afgelopen 2 jaar erg tegen.

Moontan, de demo was magertjes geschoten tot vervelens aan toe zelfs, in mijn ogen de verkeerde producten gebruikt. Het liep gewoon niet lekker...en de eindshow was dan wel aardig maar de muziek viel inderdaad weg..

Maar blijkbaar schiet Big Smile deze demo dit jaar zoals Samenvuurwerkkopen zegt, dan geef ik het misschien nog wel een kans.

De demo en show zijn afgelopen 2 jaar inderdaad erg achteruit gegaan! De show is minder spectaculair, en er is bijvoorbeeld geen gratis friet meer. Aan de andere kant zijn we gewoon verwend, welke demo of show heeft dat überhaupt ooit gehad? Niemand.

Ann produceert ieder jaar gewoon een zeer goede avond. Met een grote showroom met statafels en een extra korting als je die avond besteld. Een kop koffie of thee en muziek. Daarnaast meestal een duidelijke demo met een product tegelijk en alle informatie op een beamer, en als toetje nog eens een professionele show!! Ondanks dat de kwaliteit minder is geworden is het altijd nog een 'feestje'. Zeker omdat er altijd heel veel freaks te vinden zijn. Zowel vwc leden als youtubers als zelfs crewmensen.

Dus nu er geen gratis friet meer is is het niet meer interessant? Oke, de prof show is laatste 2 jaar ingeperkt, maar er is in ieder geval prof! Dat zie je ook niet viel.

Zie het als iedere andere demo, en in dat opzicht vind ik dat ano veel te bieden heeft!

Dit jaar eens proberen er bij te zijn, nog nooit geweest maar veel positieve verhalen over gehoord/gelezen.

Dit betreft gewoon een echte ''demo'' neem ik aan? Zie op de site show staan namelijk.

Back
Bovenaan