Demo Amerikaans Vuurwerk

moontan

VWC lid
Het leek mij wel leuk om jullie eens kennis te laten maken met het Amerikaanse vuurwerk.

Onderstaand twee filmpjes die staan op de website www.fireworksland.com.
Filmpjes hebben betrekking op een Amerikaanse demo van consumentenvuurwerk.

Area 51 Fireworks in Pahrump, NV invites you to the 2007 demo night. Saturday April 21st.

Een rechtstreekse link naar de filmpjes blijkt niet mogelijk. (Je kunt ze wel downloaden door rechtermuisknop, doel opslaan als...)
Ga naar onderstaande website, toets in
http://www.fireworksland.com/wforum/viewtopic.php?t=680

En dan kun je filmjes op de pagina downloaden door volgende links aan te klikken
Part 1
http://www.pyroreview.com/gallery/data/507/1621FINALE_PART_1.wmv
Part 2
http://www.pyroreview.com/gallery/data/507/1621FINALE-2.wmv

Laatst bewerkt door een moderator:
De links zijn wel direct te linken, maar je moet dus rechtermuisknop, doel opslaan als... gebruiken. :wink:

Maar dit is geen demo, dit is de finale van de demo-avond, schieten ze even een hele berg van die producten de lucht in. Moet zeggen dat ik zelf die niet ontzettend interessant vind, maar ben wel benieuwd naar de demo van de producten zelf. :)

De links zijn wel direct te linken, maar je moet dus rechtermuisknop, doel opslaan als... gebruiken. :wink:

Maar dit is geen demo, dit is de finale van de demo-avond, schieten ze even een hele berg van die producten de lucht in. Moet zeggen dat ik zelf die niet ontzettend interessant vind, maar ben wel benieuwd naar de demo van de producten zelf. :)

Ok, smaken verschillen, vind het juist een heftig gezicht al die blokken tegelijk met prachtige kleuren en wisselende effecten.
Ander vuurwerk dan wat wij in Europa zien.
Kijken of er ergens nog een video te vinden is van een demo van de producten zelf.

:bye:

Deze filmpjes staan gewoon in dezelfde thread hoor als ik me niet vergis :angel: en dat gebeurt niet vaak :devil: :wink:

In het eerste filmpje worden twee fontijnen geshowd:

Eerste Worlds Highest:
Productomschrijving:
Blue stars and golden silver chrysanthemums to green stars and white spider flower, to red stars and golden sparkling flowers to red starts and jumbo ending

Tweede Worlds Strongest:
Productomschrijving:
Red stars and sibler crackling; blue stars and silver crackling chrysanthemum; green stars and white flower; silver flower and sibler jumbo crackling flower.

*Hoogste en sterkste Fonteinen*

Laatst bewerkt:
Hier nog een aantal demo-filmpjes van de site van moontan:

Aantal Amerikaanse vuurpijlen:
*Rockets in Motion*

Hier een aantal Amerikaanse potten met productomschrijving:

Sexy Rider, 2 Inch Red wave; green glitter; blue peony; red, whtie and blue peony
*Sexy Rider*

America's Celebration, White, Red and Blue Peony 2inch
*America's Celebration*

Heavy Hitter, Golden and Glitter Palms in Z- and Fan shape
*Heavy Hitter*

Pure Seduction, Sky Filler with a large spread 2” silver wave to red wave to green, white wave to yellow, silver wave to purple.
*Pure Seduction*

Rolling Thunder, Mixed; Palm with Glitter Pistil; Tourbillions; Small Double Breaks; Crackling Finale
*Rolling Thunder*

Taking Care Of Business, 3inch Crown with color tip.
*Taking Care Of Business

Zoals in de filmpjes vermeld zijn deze blokjes 500 gram shape staat er niet altijd bij vermeld...

En dan de links van moontan nog even direct:
*Finale Part 1*
*Finale Part 2*

Op een of andere manier heeft de Pyroreview site een beveiliging ingebouwd dat direct linken onmogelijk maakt... Aanklikken en op enter drukken dan laat ie hem alsnog...

Laatst bewerkt:
Klopt ja dat was ik nog vergeten te melden inderdaad!
Er staan van zo een 19 verschillende merken filmpjes op van allerlei verschillende soorten producten van romeinse kaarsen tot shells dus voor ieder wat wils!!!

Firespree: de rechtstreekse links werken niet.
Ik had het ook al tevergeefs geprobeerd.
Forbidden to acress. ?

Hmmm vreemd ik had em net zover dat ie het wel wilde doen maar nu niet meer...
Zal er even naar kijken...

Op een of andere manier heeft de Pyroreview site een beveiliging ingebouwd dat direct linken onmogelijk maakt... Aanklikken en op enter drukken dan laat ie hem alsnog...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan